نتایج قرعه کشی سایپا اسفند ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از راهبر د معاصر قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود در طرح جدید فرروش سایپا ۵ محصول با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا در امروز یکشنبه ۸ اسفند۱۴۰۰ به همراه لینک اسامی برندگان سایپا کد پیگیری و کد ملی که بر روی سایت سایپا نیز منتشر می‌شود و قیمیت سایپا و لینک سایت سایپا، زمان واریز وجه برندگان سایپا، مهلت و نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا و … را خواهیم آورد.

منتظر سقوط قیمت مسکن باشید

امروز یکشنبه 8 اسفند 1400 قرعه کشی فروش فوری 5 محصول ل کوییک R با گیربکس معمولی‌، تیبا EX۲ رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX با موتور M۱۵ سایپا که از پنجشنبه 5 اسفند تا پایان دیروز 7 اسفند مهلت ثبت نام به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی را داشت با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و متقاضیان با مراجعه به سایت سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com می توانند نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی را مشاهده کنند هچنین در ادامه این خبر خبر نتایج قرعه کشی سایپا همراه با لینک اسامی برندگان فروش فوری سایپا در 8 اسفند 1400 و جزئیات قرعه کشی سایپا و مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا و نحوه واریز وجه برندگان سایپا و سایت اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا را خواهیم آورد. 

نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز یکشنبه 8 اسفند 1400

شرکت سایپا، طرح فروش فوری 5 محصول خود را با موعد سه ماهه از پنجشنبه 5 اسفند به مدت سه روز به اجرا گذاشت و با پایان یافتن مهلت ثبت نام قرعه کشی این مرحله امروز یکشنه 8 اسفند 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج این مرحله قرعه کشی سایپا نیز بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قرار خواهد گرفت در ادامه این خبر لینک نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان فروش فوری 5 خودرو سایپا را در طرح فروش فوری سایپا  در اسفند1400 خواهیم آورد.

متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور ثبت‌نام ندارند.

اسامیبرندگان فروش فوری سایپابا کد ملی و کد پیگیری 8 اسفند1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ویزه دهه فجر در بهمن  ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد. نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری ویژه بهمن 1400 را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

 

لینک اسامی برندگان با کد پیگیری و کد ملی

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 8 اسفند 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا اسفند 1400

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا  بهمن 1400

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

 

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. 

جزئیات ثبت نام فروش فوریسایپا اسفند 1400

فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه اسفندماه 1400 از پنجشنبه آغازشده  است و دیروز شنبه 7 اسفند آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا بود متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا در طرح فروش فوری به مدت 2 روز میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند و پیش ثبت نام خود را ثبت نمایند.

اسامی برندگان سایپا

خودروهای سایپا در فروش فوری اسفند 1400

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در این طرح خودرو کوییک R با گیربکس معمولی‌، تیبا EX۲ رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX با موتور M۱۵ عرضه می‌شود.‌

موعد تحویل محصولات سایپا در فروش فوری اسفند 1400

 

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها ۹۰ روزه است.

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) رنگ قابل عرضه زمان تحویل
کوییک R با گیربکس معمولی ۱.۷۵۶.۹۵۰.۰۰۰ سفید مشکی – سفید قرمز- مشکی قرمز- کرم مشکی – نقره‌ای مشکی – قرمز مشکی ۹۰ روزه
تیبا EX۲ (رینگ فولادی) ۱.۲۵۰.۷۷۰.۰۰۰ سفید – قهوه‌ای – اطلسی – مشکی – نوک مدادی – نقره‌ای متالیک ۹۰ روزه
سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ ۱.۴۶۹.۰۱۰.۰۰۰ سفید – مشکی متالیک ۹۰ روزه
ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی ۱.۲۲۸.۷۲۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
تیبا SX با موتور M۱۵ ۱.۱۸۱.۲۹۰.۰۰۰ سفید ۹۰ v,ci

نکته: ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای سایر رنگ‌ها میسر خواهد بود.

 

قیمت سایپا در فروش فوری اسفند 1400

در طرح فروش سایپا محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

کوییک R با گیربکس معمولی با مبلغ ۱۷۵ میلیون ۶۹۵ هزار تومان
تیبا EX۲ با مبلغ ۱۲۵ میلیون و ۷۷ هزار تومان
سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ با مبلغ ۱۴۶ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان
ساینا با گیربکس معمولی با مبلغ ۱۲۲ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان
تیبا SX با مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان

نحوه ثبت نام  فروش فوری سایپا در اسفند 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

فروش فوری سایپا اسفند 1400 و قیمت سایپا

سایت  ثبت نام فروش فوری سایپا اسفند 1400

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.‌

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی