آخرین وضعیت بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان | مجلس، وقفه در رتبه‌بندی معلمان را گردن دولت انداخت

رحمت‌الله فیروزی نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان در مرحله‌ای است که اگر دولت تضمین مالی آن را بدهد، اجرا می‌شود و شورای نگهبان اشکالات این لایحه را بیان کرده و در این مرحله باید دولت اعتبار لازم برای اجرای این طرح را تأمین کند تا لایحه رتبه‌بندی معلمان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: خبر مهم وزیر درباره ایرادات لایحه رتبه‌بندی معلمان | جلسه مهم برای رفع ابهامات شورای نگهبان درباره رتبه‌بندی فرهنگیان

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید چگونگی تأمین مالی این طرح را بررسی کند و تصمیم نهایی را با دولت در میان بگذارد. معتقدم تمام بخش‌ها و قشرهای جامعه باید مورد توجه قرار گیرند تا از نظر معیشتی مشکلات مردم حل شود.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، خاطرنشان کرد: آموزش زیربنای هر کشوری است و معلمان در جوامع مختلف از شأن و اعتبار ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید دغدغه مالی داشته باشند. حقوق دریافتی آنان باید متناسب با شرایط جامعه باشد و اگر امکانات و منابع لازم برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شود مشکلات معیشتی آنان حل می‌شود.

پول و بورس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی