تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش روی بیت کوین کجاست؟

قیمت بیت کوین بار دیگر سعی کرد تا از سد مقاومت ۴۸,۰۰۰ دلاری بگذرد. با این حال موفق به انجام این کار نشد و به زیر ناحیه حمایتی ۴۷,۰۰۰ دلاری سقوط کرد.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، قیمت بیت کوین به زیر حمایت ۴۶,۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (SMA100) هم سقوط کرد. در مقطعی شاهد کاهش قیمت به زیر خط روند صعودی در نزدیکی حمایت ۴۶,۴۰۰ دلاری در تایم فریم ساعتی بودیم.

قیمت بیت کوین پس از سقوط به زیر ۴۵,۵۰۰ دلار، موفق شد بالای ۴۵,۰۰۰ دلار باقی بماند. کف قیمت در اصلاح قبلی ۴۵,۲۸۸ دلار بوده است و در حال حاضر هم هر واحد بیت کوین در محدوده ۴۵,۷۰۰ دلاری معامله می‌شود. بیت کوین در سقوط اخیر به زیر فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی رسید که از سقوط ۴۸,۰۸۰ به ۴۵,۲۸۸ دلار تشکیل شده بود.

۴۶,۵۰۰ دلار اولین مقاومت پیش روی قیمت بیت کوین است. پس از آن مقاومت کلیدی ۴۶,۷۵۰ دلار وجود دارد. عبور از این مقاومت می‌تواند راه را برای رسیدن به مقاومت میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باز کند.

فیبوناچی ۵۰ درصدی که از سقوط ۴۸,۰۸۰ به ۴۵,۲۸۸ دلار تشکیل شده است هم در محدوده ۴۶,۶۵۸ دلاری قرار دارد. اگر بیت کوین بتواند از سد ۴۶,۷۰۰ و ۴۷,۰۰۰ دلار عبور کند، مقصد بعدی در کوتاه‌مدت ناحیه حمایتی ۴۸,۰۰۰ دلاری است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

شکست بیت کوین در عبور از مقاومت‌های ۴۶,۷۰۰ و ۴۷,۰۰۰ می‌تواند سقوط آن را تسریع کند. در این صورت ۴۵۵۰۰ دلار اولین حمایت پیش روی این ارز دیجیتال خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD) در تایم فریم ساعتی در منطقه نزولی است و رفته‌رفته از سرعت پایین‌رفتن آن کم می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در زیر ۵۰ است.

همان‌طور که گفتیم، ۴۵,۵۰۰ و ۴۵,۰۰۰ دلار حمایت‌های اصلی قیمت بیت کوین هستند. ۴۶,۵۰۰، ۴۶,۷۰۰ و ۴۷,۰۰۰ دلار هم به‌ترتیب به‌عنوان اصلی‌ترین مقاومت‌های روند فعلی عمل می‌کنند.

ارز دیجیتال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی