کدام کلاس الدن رینگ را انتخاب کنیم؟ (معرفی تمام کلاس‌های بازی)

پس از مدت‌ها انتظار، بازیکنان بالاخره می‌توانند پا به دنیای زیبا، مرموز و خطرناک الدن رینگ گذاشته و به نبرد با دشمنان چالش برانگیز این بازی بپردازند. این حال یکی از موارد مهم قبل از تجربه‌ی بازی‌های فرام‌سافتور، انتخاب کلاس شخصیت شما است. بازی‌های این استودیو معمولا به بازیکنان طیف گسترده‌ای از کلاس‌ها را جهت انتخاب می‌دهند. این کلاس‌ها هر کدام از نظر سبک منحصر‌به‌فرد هستند و تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به یکدیگر ارائه می‌دهند. حال در این مقاله قصد داریم تا به هر یک از این کلاس‌ها بپردازیم تا به راحتی بتوانید یکی از آن‌ها را با توجه به سبک موردعلاقه‌ی خود در مبارزه انتخاب کنید.

The Warrior

این کلاس بازیکنان را با دو تیغه و بالاترین دکستریتی موجود در بین دیگر کلاس‌ها مجهز می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید با شمشیرهای خود به صورت دوگانه ضربه وارد کنید یا پس از یافتن شمشیر عادی، از تیراندازی باکمان نیز لذت ببرید. توانایی‌های بالای این کلاس به همراه مهارت‌های مبارزه با شمشیر، آسیب‌پذیری‌های ایجاد شده در اثر ضربه را جبران می‌کند. البته شروع بازی با این کلاس می‌تواند نوعی قمار باشد زیرا تیغه‌های کوتاه و محدود شدن به نبرد از راه نزدیک شما را به نوبه‌ی خود بسیار آسیب‌پذیر می‌کند. با این حال سعی کنید به حریفان نزدیک شده، چند ضربه وارد کرده و سپس با عقب‌نشینی و استفاده از کمان کار آن‌ها تمام کنید. همچنین وقتی نوبت به نزدیک شدن به گروه‌های بزرگ‌تر می‌رسد، اغلب ایمن‌تر است که در محدوده‌ی آن‌ها بمانید و اهداف را یکی یکی از سر راه بردارید.

Prophet

بازیکنانی که می‌خواهند در ابتدا از طلسم‌ها استفاده کنند، توانایی‌های جادویی که به امتیاز بخش Faith وابسته است، باید کلاس پرافت را در نظر بگیرند. با بالاترین امتیاز در بخش‌های Mind و Faith، بازیکنان به مجموعه‌ای از طلسم‌های مختلف دست پیدا خواهند کرد که قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی آن‌ها را بهبود خواهد داد. یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های این کلاس، نیزه‌ای است که در ابتدا در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. این کلاس همچنین آسیبی بالاتر از حد متوسط را به دشمنان وارد می‌کند که به لطف مهارت‌های قوی خود می‌توان آن را قوی‌تر نیز کرد. تنها چیزی که در این کلاس ممکن است برای بعضی نگران‌کننده باشد، قدرت دفاعی کم آن است زیرا از کمترین نوار سلامتی و استقامت در ابتدای بازی برخوردار است. با این حال قابلیت‌های دفاعی و تهاجمی بالای آن، ارزش امتحان کردن را دارد.

Hero

کلاس هیرو به لطف امتیاز بالای بخش قدرت یا Strength در مبارزات تن‌به‌تن بسیار ماهر است. سلاح‌های غول‌پیکر و حملات فیزیکی در این کلاس از موارد اساسی است و آن را به یکی از بهترین‌های کلاس‌های بازی تبدیل می‌کنند. با این حال، این آسیب زیاد هزینه‌های خود را دارد. برای اجرای حملات فیزیکی مختلف به این کلاس زمان به نسبت بیشتری نیاز است و از طرفی نوار FP آن در ابتدای بازی بسیار کوتاه است. بنابراین شما باید در هنگام استفاده از این کلاس، میزان استفاده از جادوی کمی را که ممکن است در اختیار داشته باشید، مدیریت کرده و با زمان‌بندی مناسبی حمله کنید. با این حال اگر به مزایا و معایب آن تسلط داشته باشید، ارزش تجربه را دارد، زیرا این کلاس می‌تواند برای مدیریت بسیاری از موقعیت‌های جنگی توسعه یابد. در نهایت اگر قصد انتخاب آن را دارید بهتر است روی افزایش استقامت خود متمرکز شوید.

Vagabond

واگابوند احتمالا برای کسانی که از دنیای بازی‌های سری سولز می‌آیند بسیار آشنا به نظر خواهد رسید. این کلاس دارای امتیازات بالا در بخش‌های دکستریتی، قدرت، استقامت و سلامتی است که آن را به انتخاب خوبی برای کسانی تبدیل می‌کند که می خواهند به اصول اولیه‌ی مبارزه با شمشیر و سپر پایبند باشند. آمار پایین آن در بخش‌های دیگر کمی فضا را برای ساخت یک مبارز هیبریدی نیز فراهم کرده است. قدرت بالای واگابوند به این معنی است که می‌تواند زره‌ی سنگین‌تری بپوشد و در عین حال سرعت حرکت خوبی را حفظ کند. به صورت کلی توانایی‌های این کلاس، آن را به یک نمونه‌ی ایده‌آل در جنگ‌های فرسایشی تبدیل می‌کند که کشتن آن دشوار است و با وجود عدم دسترسی به جادو از هر نوع، صدمات زیادی وارد می‌کند. این باعث می‌شود که واگابوند کلاس شگفت‌انگیزی برای رویارویی بازیکن در مقابل بازیکن و مبارزات یک‌به‌یک باشد. از طرف دیگر، مجموعه مهارت‌های آن به ویژه در برابر گروه‌ها، دشمنان راه دور و سوار بر اسب موثر نیست.

Bandit

اگر قصد دارید در بازی بیشتر به صورت مخفی‌کاری پیش بروید، بندیت یک کلاس عالی برای شروع ماجراجویی شما است. این کلاس با قدرتی پایین‌تر از حد متوسط، مجهز به یک کمان کوتاه است و به خوبی آماده است تا به جای خطر درگیری فیزیکی، به دشمنان از راه دور حمله کند یا آن‌ها را از محدود‌ه‌ی امن خود خارج کند. آمار بالای بخش آرکین این کلاس باعث شده تا گزینه‌ای خوب برای کسانی باشد که به دنبال بالابردن بخش شانس شخصیت خود هستند. این ویژگی بر کشف و احتمال یافتن آیتم‌ها حاکم است و در برابر جادوهای خاص به بازیکن مقاومت بیشتری می‌دهد. تمرکز بر اکتشاف، آن را در مقایسه با کلاس‌هایی که بیشتر روی جنگ و جادو متمرکز شده‌اند، کلاس غیرمتعارف‌تری می‌سازد. با این حال برای کسانی که روی یافتن بیشترین رون‌ها و آیتم‌های ممکن تمرکز دارند، کلیدی محسوب می‌شود.

Astrologer

Astrologer یکی دیگر از کلاس‌های غیرمتعارف برای تازه‌واردان به بازی‌های سولزبورن است و یکی از معدود کلاس‌هایی است که به طور کامل بر جادو متمرکز شده و آن را به روش اصلی مبارزه‌ی خود تبدیل می‌کند. این کلاس دارای امتیاز پایینی در بخش قدرت است که استفاده از آن را در صورتی که به دنبال آسیب فیزیکی هستید، دشوار می‌کند. هرچند Astrologer یک کلاس فیزیکی نیست، با این حال مجهز به یک شمشیر کوتاه و سپری کوچک همراه با سلاح اصلی و جادویی خود است. از آن جایی که جادو در الدن رینگ بسیار قدرتمند است، ضعف این کلاس در بخش قدرت ضرر چندانی ندارد زیرا توانایی ایجاد آسیب‌های عظیم از فواصل طولانی از ابتدا یک مزیت بزرگ است.

Samurai

کلاس جدید سامورایی نمونه‌ای عالی از یک کلاس دوگانه در بهترین حالت خود است. این کلاس بازی را با استقامت و دکستریتی بالا شروع و با وجود کاتانا و کمان بلند خود به گزینه‌ی مناسبی برای تازه‌واردان نیز تبدیل می‌شود. هنگامی که سامورایی از هر دو سلاح به صورت متوالی استفاده می‌کند، به راحتی می‌تواند از مبارزت راه دور و نزدیک بهره ببرد. همچنین می‌تواند با حملات سریع آسیب‌های زیادی ایجاد کند. با این حال، فقدان توانایی‌ زیاد در بخش‌های آرکین، Faith و Intelligence، آن را به کلاسی تبدیل می‌کند که قدرت جادویی زیادی ندارد و میزان استفاده از FP آن چندان زیاد نیست که سرمایه‌گذاری روی آن مفید باشد.

Prisoner

مانند سامورایی، زندانی یک کلاس ترکیبی است و استاد مبارزات با شمشیر و استفاده از جادو است. به لطف آمار بالا در بخش قدرت، این کلاس می‌تواند از نظر آسیب و زره از کلاس‌های مشابه پیشی بگیرد و به انتخابی مناسب برای بازیکنان تبدیل شود. علاوه‌بر این، آمار بالای آن در بخش‌های Mind و Intelligence، به شما انعطاف پذیری بیشتری را در مورد استفاده از جادو می‌دهد. مانند سامورایی، این کلاس تقریبا در هر موقعیتی می‌تواند مفید واقع شود.

Confessor

کلاس جدید Confessor تا حدودی ترکیبی بین شوالیه و جادوگر است. این کلاس با آمار بالا در بخش‌های قدرت، دکستریتی، Mind و Faith، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آسیب فیزیکی متوسطی را وارد کنند و از طرفی حملات جادویی قدرتمندی را پیاده‌سازی کنند. این کلاس همچنین مجهز به یک سپر بزرگ است که آن را به انتخاب خوبی برای بازیکنان دفاعی‌تر تبدیل می‌کند و از طرفی بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و آن را به منبع خوبی از قدرت‌های جادویی تبدیل کنند. با وجود آمار خوب در بخش‌های مختلف و ارتقای آن در جهت مناسب، Confessor می‌تواند به یکی از کامل‌ترین و آزادترین کلاس‌های الدن رینگ تبدیل شود.

Wretch

برای کسانی که می‌خواهند از بیشترین چالش در ابتدای بازی بهره‌ ببرند و سخت‌ترین مسیر را جهت فتح سرزمین میانه انتخاب کنند، کلاس Wretch مناسب است و حداقل مزیت ممکن را به آن‌ها ارائه می‌دهد. شما در این کلاس برهنه و تنها با یک چماق ساده مسلح هستید. از طرفی آمار و امتیازات این کلاس در ابتدای بازی در تمامی بخش‌ها یکسان است. در حالی که از نظر فنی می‌توانید این کلاس را به هر جهتی که دوست دارید هدایت کنید، شروع به عنوان Wretch، چالش‌های بازی را دشوارتر از قبل می‌کند.

منبع: PlayStation.blog

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی