بررسی اسباب بازی سینک ظرفشویی مدل KITCHEN SINK 1؛ خلاقانه و خوش‌ساخت

بازی کردن با اسباب بازی‌های محتلف علاوه بر سرگرمی، باعث کسب تجربه‌های جدید برای کودکان می‌شود؛ تمریناتی که کودکان در سال‌های اول زندگی، با لذت کامل انجام‌شان می‌دهند. بچه‌ها معمولا دوست دارند کارهای داخل آشپزخانه را هر روز پدر و مادر خود را مشغول آن‌ها می‌بینند را تجربه کنند. بنابراین در این ویدیو یک اسباب بازی جالب و مرتبط با همین موضوع را در نظر گرفتیم. با ما همراه باشید تا اسباب بازی سینک ظرفشویی مدل KITCHEN SINK 1 را باهم بررسی کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

با باز کردن جعبه‌ی اسباب بازی سینک ظرفشویی مدل KITCHEN SINK 1، سینک مستطیل شکل زیبایی را می‌بینیم که قطعات مختلفی داخل آن هستند. این قطعات شامل دو فنجان و دو لیوان، مایع ظرفشویی، چنگال، کارد، برس شست‌وشو، دو نعلبکی، کابل USB، سبد مخصوص ظرف‌ها، شیر آب و برگه‌ی تذکرات هستند. جنس این اسباب بازی از پلاستیک فشرده است و کیفیت قابل قبولی دارد.

برای شروع بازی باید ابتدا داخل مخزن زیرین صورتی رنگ، به اندازه‌ی مناسب آب بریزید و بعد صفحه‌ی سینک را روی آن قرار دهید. سپس شیر آب را سرجای خود قرار دهید و سبد ظرف‌ها را هم کنار آن بگذارید. حالا با چرخاندن شیر آب، پمپ تعبیه شده روشن و آب از دهانه‌ی شیر جاری می‌شود. روی موتور شیر آب قسمتی در نظر گرفته شده است که با کابل USB به آداپتور شارژ متصل می‌شود و از برق شهری تغذیه می‌کند. همچنین با دو باتری قلمی هم می‌توان انرژی مورد نیاز این موتور را تامین کرد.

این اسباب بازی وزن سبکی دارد و کودک به راحتی می‌تواند آن را جابه‌جا کند. تمام اجزای آن قابل شست‌وشو هستند. برای بررسی بهتر اسباب بازی سینک ظرفشویی مدل KITCHEN SINK 1، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی