توقف تولید دو خودروی قدیمی تا پایان ۱۴۰۱

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوپرس، آیت الله رییسی، در بازدید از پیش اعلام نشده از پارکینگ های خودروهای ناقص و خطوط تولید ایران خودرو، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران این خودروساز، بر تسریع در تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه تاکید کردند.

بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه روند کاهشی و تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه و کاهش تعداد آن به ۴۰ هزار دستگاه تا پایان سال، متعهد به کاهش این خودروها به آمار حداکثر دو هفته تعداد تولید خود شد.

ضرورت ارتقای کیفیت قطعات خودرو و محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز از دیگر محورهای مورد تاکید رییس جمهور بود که گروه صنعتی ایران خودرو خود را متعهد به اجرای برنامه های بهبود این حوزه دانسته و بر ارتقای کیفیت قطعات و افزایش رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش تاکید می‌کند.

توسعه محصول و عرضه محصولات جدید و به‌روز نیز از محورهای مهم مورد تاکید رییس جمهوری بود که بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام توقف تولید دو محصول پژو ۴۰۵ و سمند تا پایان سال آینده، افزایش عرضه محصولات جدید از جمله تارا و همچنین تسریع در اتمام فعالیت‌های توسعه و عرضه محصول در حال طراحی K۱۲۵ تا پایان سال آینده را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

 

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی