افت 6 میلیون تومانی دنا توربواتومات + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی صورت گرفته،  کاهش 400 تومانی امروز نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد، روزگذشته نیز نرخ دلار نزولی بود و با این شرایط بازار برای کاهشی شدن آماده شده بود.

از سوی دیگر شنیده های مثبت از مذاکرات برجام نیز بر بازار خودرو اثرگذار بوده است و از شدت بدبینی بسیاری از بازیگران اقتصاد ایران  نسبت به آینده کاسته است. هرچند بازار خودرو شکل کاهشی به خود گرفته، اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز از مشتری در بازار خبری نیست.

تخفیف دیوانه وار روسیه برای فروش نفت؛ هشدار مهم به تیم نفتی ایران

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز  «سمند سورن»،«رانا پلاس»،و «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار»در بازار با افت قیمت عرضه شدند.

براساس ارزیابی ها امروز رکود افت قیمت در بازار توسط «دنا پلاس توربو اتومات» ثبت شد. این خودرو امروز افتی 6 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 482 میلیون تومان قیمت رسید.  اما «دنا معمولی» نیز بدون تغییر در بازار 350 میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز از افت قیمت بی نصیب نبود و با افت 4 میلیونی در بازار 305 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار هم افت قیمت داشتند هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. امروز «سمند LX با موتورEF7» بدون تغییر در بازار 278 میلیون تومان به فروش رسید، اما «سمند سورن» هم افتی یک میلیونی در بازار داشت و با قیمت 313 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز هم در بازار افت قیمت داشت. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار افتی یک میلیونی داشت و قیمت آن به 267 میلیون تومان در بازار عرضه شد.  «پژو 206 تیپ 5» هم در بازار با افت 4 میلیون تومان در بازار 326 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» هم افتی 2 میلیونی داشت وقیمت آن به 323 میلیون تومان رسید.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند.

ایران 15

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی