بررسی پیتزا پز آریته مدل ۹۰۵؛ زیبا اما نه‌چندان کاربردی!

پیتزا فست‌فود لذیذی است که هیچ‌کس نمی‌تواند دست رد به آن بزند. این غذای خوشمزه را خیلی از ما در خانه هم تهیه می‌کنیم و از آنجایی که در خانه می‌توانیم نوع و کیفیت و میزان مواد آن را مطالبق سلیقه‌ی خودمان تعیین کنیم، پیتزای خوشمزه‌تر و باب میل‌تری خواهد بود. در این ویدیو پیتزا پز آریته مدل ۹۰۵ را به شما معرفی می‌کنیم که پخت پیتزا در خانه را راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

برند آریته از زیر مجموعه‌های برند دلونگی است و پیتزا پز آریته مدل ۹۰۵ تحت لیسانس این برند در کشور چین تولید شده است. این پیتزا پز قابلیت پخت نان و شیرینی هم دارد. بدنه‌ی این دستگاه از فلز ساخته شده است. کفی داخل دستگاه که پیتزا روی آن قرار می‌گیرد، از جنس نوعی سنگ است. توان این دستگاه ۱۲۰۰ وات است و قابلیت تنظیم دما در ۵ حالت مختلف را دارد. همچنین امکان تنظیم زمان تا ۳۰ دقیقه هم در این دستگاه تعبیه شده است.

قطر صفحه‌ی سنگی دستگاه ۳۳ سانتی‌متر است. وزن دستگاه تقریبا ۴ کیلوگرم است. حفره‌هایی دورتادور درب و زیر دستگاه برای خروج هوا تعبیه شده‌اند. پایه‌های زیر دستگاه کمی مرتفع از سطح هستند و دوتا از آن‌ها، ضد لغزش هستند. طول کابل این پیتزا پز کمتر از ۱ متر است.

از این دستگاه می‌توانید برای گرم کردن نان و کلوچه و انواع شیرینی هم استفاده کنید. از آنجایی که هیچکدام از قطعات این دستگاه قابل جدا شدن نیستند، تمیز کردن آن می‌تواند کار دشواری باشد.

برای بررسی بهتر پیتزا پز آریته مدل ۹۰۵ شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی