کاهش قیمت 3 محصول سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی صورت گرفته،  کاهش 400 تومانی امروز نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد، روزگذشته نیز نرخ دلار نزولی بود و با این شرایط بازار برای کاهشی شدن آماده شده بود.

از سوی دیگر شنیده های مثبت از مذاکرات برجام نیز بر بازار خودرو اثرگذار بوده است و از شدت بدبینی بسیاری از بازیگران اقتصاد ایران  نسبت به آینده کاسته است. هرچند بازار خودرو شکل کاهشی به خود گرفته، اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز از مشتری در بازار خبری نیست.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین»، «کوییکR » و «تیبا صندوقدار» در بازار افت قیمت داشته اند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز  «شاهین» با افت 2 میلیون تومانی در بازار  340میلیون تومان قیمت خورد.

 خانواده کوییک، هم در بازار با افت و ثبات قیمت گذاری شدند. براین اساس «کوییک R»  با افت یک میلیونی در بازار با قیمت 197 میلیون تومان دست به دست شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده تیبا  هم امروز با رشد قیمت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شد. بر همین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار  178 میلیون تومانی شد و افتی 2 میلیون تومانی را تجربه کرد. «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر 184 میلیون تومان به فروش رفت. «ساینا» هم امروز بدون تغییر در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 15

 

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی