خبر مهم درباره ثبت‌نام 2 خودرو | آغاز فروش دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت کارخانه | پیش‌بینی قیمت خودرو در صورت رفع تحریم‌ها و احیای برجام

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: ثبت‌نام خودرو با شرایط ویژه | فروش دو خودرو با قیمت کارخانه از امروز

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور این فروش فوری از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق سایت https://bahman.iranecar.com انجام خواهد شد. همچنین بهمن موتور به منظور اطمینان در عرضه خودرو به مصرف کنندگان، رهن سند خودرو را به مدت یکسال در نظر گرفته است.

ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت‌نام و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است بهمن موتور همچون دوره‌های قبل ثبت‌نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت‌ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نیست.

شرایط فروش و قیمت در جدول زیر قابل مشاهده است.

فروش دیگنیتی و فیدلیتی

با وجود برنامه‌های حمایتی دولت از بهبود وضعیت بازار خودرو، حال یکی دیگر از خودروسازان بخش خصوصی پای کار آمده است تا با ارائه طرح‌های فروش اقساطی به تامین نیاز بازار خودرو بپردازد.

کرمان موتور که مراسم تحویل نمادین تعدادی از خودرو‌های جک اس ۵ جدید را برگزار کرد قرار است تا فروش اقساطی محصولات این شرکت را نیز از سر بگیرد.

اجرای چنین طرح‌هایی با توجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می‌تواند در وضعیت بازار خودرو به خصوص در ماه‌های پایانی سال تاثیرگذار باشد و نیاز بخشی از خریداران به خودرو‌های صفر کیلومتر را تامین نماید.

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور مطابق جداول زیر است:

فروش قسطی کرمان خودرو

فروش قسطی کرمان خودرو

فروش قسطی کرمان خودرو

فروش قسطی کرمان خودرو

 


 

بیشتر بخوانید :افزایش باورنکردنی قیمت خودرو در روز مذاکرات وین| پراید رکورد زد


بیشتر بخوانید :تحول بزرگ در بازار خودرو| جلسه سرنوشت‌ساز دولت برای تعیین قیمت خودرو

قیمت خودرو در صورت احیای مجدد برجام

 کاظم محمدی‌ نیک‌خواه، کارشناس خودرو گفت: مبدا قیمت‌گذاری خودرو در کشور خودروسازان داخلی هستند. یعنی خودروساز شاخص‌هایی که برای قیمت‌گذاری یک خودرو در نظر می‌گیرد، بر سایر خودروها نیز تاثیر دارد.

او افزود: با آمدن مدیرعاملان جدید که سابقه خوبی در زمینه خودرو دارند، فعالان بازار خودرو امیدوار به بالا رفتن سطح کیفیت، افزایش تولید و در نتیجه ثبات قیمت و بازار شدند.

بابک صدرایی، کارشناس خودرو گفت: اگر مذاکرات وین نتیجه مثبتی داشته باشد، قطعا بازار ریزش پیدا می‌کند. اما اگر نتیجه‌ای نداشته باشد ممکن است نرخ دلار افزایش داشته باشد و قیمت خودرو نیز افزایشی می‌شود.

او افزود: اما این افزایش و کاهش قیمت به انداره‌ای نیست که تاثیری در بازار داشته باشد و در پایان سال بازار یک ثبات نسبی خواهد داشت. ممکن است مقداری قیمت‌ها افزایش داشته باشند اما بازار کشش افزایش ۲۰ یا ۳۰ درصدی، نه در خودروی داخلی و نه در خودروی خارجی، را ندارد.

این کارشناس خودرو توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود به دلیل قیمت‌های نجومی خودرو و عدم شفافیت شرایط سیاسی، بازار خودرو در پایان سال رونقی نداشته باشد و تغییر چندانی نمی‌کند.

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی