فناوری شارژ سریع 100 تا 200 واتی UltraDart ریلمی معرفی شد

ریلمی از نسل بعدی فناوری شارژ دارت خود با نام UltraDart رونمایی کرد که با بهره‌مندی از معماری شارژ جدید، پشتیبانی از سرعت شارژ 100 تا 200 وات را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین اولین دستگاه با پشتیبانی از این فناوری، ریلمی GT Neo3 خواهد بود که با شارژ سریع 150 وات به زودی روانه بازار می‌شود.

گوشی‌های موجود در بازار که از نسخه‌های قدیمی فناوری شارژ دارت ریلمی استفاده می‌کنند، از سرعت شارژ بین 18 تا 65 وات بهره می‌برند و بهترین آن‌ها را می‌توان در 35 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. UltraDart قصد دارد سرعت شارژ دستگاه‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد و ویژگی‌های بیشتری برای اطمینان از ایمنی و طول عمر باتری اضافه می‌کند.

فناوری شارژ

ریلمی در فناوری خود قصد دارد تا باتری گوشی‌ها فقط در 5 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ شود. برای رسیدن به این هدف، شرکت چینی از چندین پمپ شارژ تقویت‌کننده برای افزایش جریان استفاده می‌کند.

ویژگی‌های جدید فناوری شارژ ریلمی

الگوریتم مدیریت دما این فناوری تضمین می‌کند که دمای باتری در حین شارژ زیر 43 درجه سلسیوس باقی بماند. این فرآیند حتی در زمانی که کاربران به طور همزمان با انجام کارهای سنگین مانند بازی یا پخش ویدیو، چیپست را تحت فشار قرار می‌دهند نیز حفظ خواهد شد.

فناوری شارژ

از سوی دیگر، به لطف سیستم محافظت از باتری این فناوری، باتری‌های لیتیومی با کیفیت بالا در بلندمدت، 80 درصد ظرفیت خود را پس از بیش از 1000 دوره شارژ کامل حفظ خواهند کرد.

فناوری UltraDart ریلمی اولین بار با گوشی GT Neo3 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی در کنفرانس امروز ریلمی معرفی نشد، بنابراین می‌توان انتظار داشت تا در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری درباره فناوری شارژ جدید منتشر شود. همچنین با توجه به اینکه GT Neo3 از محدوده وسط آن یعنی 150 وات پشتیبانی می‌کند، می‌توان انتظار داشت تا به زودی شاهد یک پرچمدار با پشتیبانی از شارژ 200 واتی و همچنین گوشی‌های مقرون به‌صرفه‌ای با سرعت شارژ 100 واتی باشیم.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی