بررسی اسباب بازی مدل پارکینگ طبقاتی؛ طراحی جذاب با ۴ مدل ماشین

ماشین، مسابقات ماشین‌سواری و هرچیزی که مربوط به این وسیله‌ی نقلیه است برای بچه‌ها به خصوص پسر‌ها هیجان‌انگیز و جذاب است. در این ویدیو اسباب بازی مدل پارکینگ طبقاتی کد ۳۱۸۶۱ را بررسی کردیم که قطعات و ویژگی‌های جالبی دارد. با ما همراه باشید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسباب بازی مدل پارکینگ طبقاتی کد ۳۱۸۶۱ تولید کشور ایران است. این اسباب بازی بیش از ۱۰۰ قطعه‌ی مختلف با رنگ‌های شاد و جذاب دارد که از جنس پلاستیک هستند و کیفیت قابل قبولی دارند. یک برگه‌ی راهنما داخل جعبه‌ی محصول وجود دارد که شکل تمام قطعات در آن نمایش داده شده است. هر قطعه شماره‌گذاری شده است و تعداد آن هم نوشته شده است. این پارکینگ ۴ طبقه را می‌توانید در ۷ مرحله و مطابق راهنما بسازید.

۴ ماشین رنگارنگ و مختلف هم برای بازی داخل جعبه‌ی این محصول قرار گرفته‌اند. همچنین دو برگه که شامل برچسب‌های ختلف برای بخش‌های این پارکینگ هستند هم داخل جعبه موجود است. تعدادی از این برچسب‌ها علائم راهنمایی و رانندگی هستند که کمک می‌کنند کودکان با این علائم بیشتر آشنا شوند. این برچسب‌ها باعث جذابیت و زیبایی بیشتر این اسباب بازی شده‌اند.

این پارکینگ طبقاتی طراحی جالبی دارد؛ مثلا در طبقه‌ی چهارم یک بالابر قرار دارد که ماشین‌ها را بین طبقات جابه‌جا می‌کند یا جایگاه پمپ بنزین که در طبقه‌ی همکف قرار گرفته است.

برای بررسی بهتر اسباب بازی مدل پارکینگ طبقاتی کد ۳۱۸۶۱، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی