رزیدنت اویل ۲ و ۳ و ۷ برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری آپدیت خواهند شد

کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که عناوین رزیدنت اویل ۲،۳ و ۷ را برای کنسول‌های نسل ۹ عرضه خواهد کرد. هر ۳ عنوان دارای امکانات کلیدی نسل ۹ یعنی ری‌تریسینگ (Ray Tracing)، نرخ فریم بالا و صدای سه بعدی را خواهند داشت. همینطور اینکه نسخه پلی‌استیشن ۵ از قابلیت‌های خاص کنترلر این کنسول پشتیبانی خواهد کرد.

افرادی که دارای نسخه نسل ۸ این عناوین هستند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه آن‌ها را به نسخه نسل ۹ ارتقاء دهند. همینطور اینکه یک بسته به روزرسانی نیز برای کاربران نسخه کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بسته عملکرد کلی رزیدنت اویل ۲،۳ و ۷ را روی کامپیوتر بهبود می‌دهد.

رزیدنت اویل ۲ یکی از بهترین بازسازی‌های تاریخ است. در اصل این بازی در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل ۸ منتشر شد. بازسازی رزیدنت اویل ۲ نشان داد که ساخت عناوینی به این شکل پتانسیل زیادی دارد. از طرفی با بهبود گرافیکی و گیم‌پلی، بازی را بسیار بهتر کرده بود. همینطور اینکه این عنوان توانست گیمرهای جدید را به سمت عناوین قدیمی جذب کند.

رزیدنت اویل نسل 9

این سه بازی را می‌توان محبوب‌ترین عناوین موجود از سری رزیدنت اویل در نسل ۸ دانست که برای نسل ۹ نیز عرضه خواهند شد.

رزیدنت اویل ۳ نیز یکی از بازسازی‌های خوب بود. با اینحال نتوانست به اندازه شماره ۲ توجه طرفداران را به خود جلب کند. با اینحال افراد زیادی آن را تجربه کرده و توانست نمره خوبی را از منتقدین دریافت کند. کپکام در بازسازی رزیدنت اویل ۳ نیز موارد بسیاری را تغییر داده و گیم‌پلی بازی را به شدت بهبود بخشیده است. از طرفی برای طرفداران مجموعه رزیدنت اویل تجربه دوباره عناوین محبوب خود با گرافیک و گیم‌پلی بهتر به شدت لذت بخش است.

رزیدنت اویل ۷ تغییرات زیادی در این مجموعه ایجاد کرد. این بازی به طور کلی اول شخص بوده و داستان آن نیز با موارد قبلی تفاوت زیادی دارد. شخصیت اصلی نیز تغییر کرده است. با اینحال رزیدنت اویل ۷ همچنان اصالت این مجموعه را حفظ کرده و یکی از ترسناک‌ترین عناوین موجود در این مجموعه است. شماره ۷ در اصل یک راه جدید را برای مجموعه رزیدنت اویل مشخص کرد. راهی که باعث شد این مجموعه به طور کامل دوباره زنده شده و موفقیت بسیاری را کسب کند.

کنسول‌های نسل ۹ از نظر گرافیکی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارند. با اینحال از نظر عملکردی به طرز عجیبی بهتر هستند. حضور SSD باعث شده تا لذت گیمینگ چندین برابر شده و همه چیز سریع باشد. به همین علت تجربه عناوین قدیمی روی این کنسول‌های جدید به شدت لذت بخش بوده و یک تجربه خاص است.

تصاویر ادامه، از نسخه‌ی نسل جدید سه بازی گرفته شده‌اند و می‌توانید در آن‌ها ری تریسینگ را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی