اوپو رنو 7 زد 5G با اسنپدراگون 695 و نمایشگر امولد معرفی شد

اوپو سال گذشته از سری رنو 7 در سه مدل معمولی، پرو و SE رونمایی کرد و اکنون عضو چهارم این سری با نام «اوپو رنو 7 زد 5G» یا «Reno7 Z 5G» را به بازار عرضه می‌کند.

اوپو قرار بود در رویداد رونمایی در تایلند موبایل جدید را معرفی کند، اما قبل از رویداد تمامی مشخصات آن را به اشتراک گذاشت.

گوشی هوشمند جدید سری اوپو رنو 7 زد 5G از نمایشگر 6.43 اینچی امولد فول‌اچی‌دی پلاس با نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می‌برد. حفره مخصوص دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر دستگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز طراحی Oppo Glow را به رخ می‌کشد.

مشخصات اوپو رنو 7 زد 5G

در پنل پشتی موبایل جدید دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین مونوکرومیک 2 مگاپیکسلی و درنهایت حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. اوپو رنو 7 زد 5G از برخی ویژگی‌های دوربین مجهز به هوش مصنوعی بهره می‌برد و مجهز به نور RGB به نام Dual Orbit Lights است که هنگام دریافت نوتیفیکیشن‌ها یا شارژ شدن گوشی، روشن می‌شوند. پیشتر چنین ویژگی در اوپو رنو 7 پرو 5G دیده شده بود، با این تفاوت که اکنون نورهای RGB دور دوربین‌ها قرار گرفته است.

مشخصات اوپو رنو 7 زد 5G
نمایشگر 6.43 اینچی امولد فول اچ‌‌دی پلاس
دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
دوربین پنل پشتی 64 + 2+ 2 مگاپیکسلی
تراشه اسنپدراگون 695
سیستم عامل اندروید 11
رم 8 گیگابایتی
حافظه داخلی 128 گیگابایتی
باتری 4500 میلی آمپرساعتی
رنگ رنگین کمانی – مشکی

گوشی هوشمند جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون 695، سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 11 و رم 8 گیگابایتی است که می‌توان آن را تا 5 گیگابایت افزایش داد. موبایل جدید اوپو از حافظه 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش تا یک ترابایت از طریق microSD بهره می‌برد.

اوپو رنو 7 زد 5G مجهز به حسگر اثرانگشت است و در مقابل پاشش آب مقاوم است. همچنین این گوشی هوشمند از اتصال NFC، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB-C پشتیبانی می‌کند و با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ 33 واتی عرضه می‌شود.

اوپو می‌گوید آداپتور 33 واتی این دستگاه می‌تواند باتری موبایل را در عرض 15 دقیقه از صفر درصد تا 31 درصد و در عرض 63 دقیقه تا  100 درصد شارژ کند. موبایل جدید در ترکیب رنگ رنگین کمانی و مشکی عرضه می‌شود، اما هنوز جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.  

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی