جورج آر‌. آر. مارتین از بازخوردها نسبت به الدن رینگ خوشحال است

جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) نویسنده‌ی کتاب‌های بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اعلام کرده که از نقدهای منتشر شده از الدن رینگ (Elden Ring) رضایت دارد. او در ساخت الدن رینگ نقش مؤثری داشته و بیشتر در زمینه طراحی موجودات و محیط بازی به سازندگان کمک کرده است.

مارتین در یک پست بلاگ اعلام کرد که نقدهای الدن رینگ بسیار زیبا بوده‌اند. الدن رینگ در هفته گذشته تبدیل به یکی از بهترین عناوین عرضه شده در چند سال اخیر شد. این نویسنده در متن خود نوشت:

انتظارات به پایان رسید. الدن رینگ که چند سال در حال ساخت بود، عرضه شد. این بازی پس از عرضه یک تغییر بزرگ در دنیای گیمینگ ایجاد کرد. البته من نقش چندانی در ساخت آن نداشتم! فرام سافتور (From Software) من را به دنیای خود آورد.

 

در ادامه مارتین به چند نقد منتشر شده اشاره کرد و اعلام کرد که باید منتظر بیشتر از این باشیم. میازاکی در گذشته گفته بود که امکان دارد مارتین از نتیجه الدن رینگ غافلگیر شود. البته اضافه شدن این نویسنده به پروسه ساخت الدن رینگ پیشنهاد خود میازاکی بوده است. با این حال مارتین از عرضه الدن رینگ بسیار راضی بوده و به میازاکی موفقیت این بازی را تبریک گفت. مارتین در ادامه متن خود گفت:

تقریبا تمام اعتبار الدن رینگ متعلق به میازاکی و تیم طراحان بی‌نظیرش است. این افراد بیش از یک دهه روی ساخت الدن رینگ کار کردند. نتیجه‌س این زحمات هم ساخت یکی از بهترین عناوین عرضه شده در تاریخ بازی‌های ویدیویی است. من به اینکه توانستم با این تیم کار کنم افتخار می‌کنم. حتی با وجود اینکه نقش من چندان در الدن رینگ زیاد نیز با اینحال از حضور در این بازی خرسند هستم.

grrm elden ring

مارتین و میازاکی دو عدد از عوامل مهم در سبک فانتزی هستند. حال این‌طور که به نظر می‌رسد هر دو نفر از همکاری با یکدیگر لذت برده‌اند. به این حالت که میازاکی درباره‌ی مارتین گفته که گویی با یک دوست قدیمی صحبت می‌کند. میازاکی در ساخت الدن رینگ کمی مارتین را محدود کرده است. البته اینکار به نفع سازندگان و بازی بوده است.

۱۰ بازی برتر برای طرفداران جورج آر. آر. مارتین

الدن رینگ در این مدت به‌شدت سر و صدا کرد. نظر منتقدان نسبت به این بازی به‌شدت مثبت بوده و توانست به یکی از عناوین شاهکار تبدیل بشود. در اصل میازاکی از مجموعه سولز موارد بسیاری را آموخته است و به همین دلیل اشتباهات خود را تکرار نکرد. از طرفی الدن رینگ اصالت سری سولز را داشته و از ریشه‌های خود دور نشده است.

منبع: IGN.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی