۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌کالا (۱۴ اسفند ۱۴۰۰)

بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب‌ترین گوشی‌ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبی و بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.

تا پایان با ما همراه باشید.

۱. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون ۱۳ در هفته‌ای که گذشت برای اولین بار در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های فروشگاه دیجی‌کالا قرار گرفت. آیفون ۱۳، پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات جدیدترین آیفون بازار هستند. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. شیائومی پوکو X3 پرو مدل ۲۵۶ گیگابایتی

پوکو X3 پرو با وجود افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته‌ی پیش، بالاتر از A52s سامسونگ قرار گرفت. این گوشی میان‌رده در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شده و به خاطر قیمت بسیار مناسبش، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. پوکو X3 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی تضمین می‌کند که برای دانلود ویدیو و موزیک هیچ وقت جا کم نخواهید آورد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با چهار لنز، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری قدرتمند ۵۱۶۰ میلی آمپری اشاره کرد. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. سامسونگ گلکسی A52s مدل ۲۵۶ گیگابایتی

گلکسی A52s با افزایش قیمت نسبت به هفته‌ی گذشته، صدر جدول را از دست داد و به رتبه‌ی سوم سقوط کرد. گلکسی A52s با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به‌عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ با تکنولوژی ۵G روانه بازار شده است. دوربین اصلی A52s سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A52s را تشکیل داده‌اند. همچنین نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر امولد هم از دیگر ویژگی‌های عالی این میان‌رده سامسونگ به شمار می‌آید. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۹,۸۸۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. سامسونگ گلکسی A12 Nacho مدل ۶۴ گیگابایتی

قیمت A12 Nacho طی هفته‌ی گذشته کاهش قیمت تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده. مدل Nacho گلکسی A12 سامسونگ برخلاف نسخه‌ی معمولی، پردازنده اگزینوس دارد و با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. بر روی قاب پشتی A12 یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین A12 را تشکیل می‌دهد. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی اقتصادی سامسونگ به شمار می‌روند. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۳,۷۳۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. شیائومی پوکو F3 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی

با افت قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان نسبت به هفته‌ی گذشته، پوکو F3 مدل ۲۵۶ گیگابایتی در رتبه‌ی پنجم محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا قرار گرفت. شیائومی پوکو F3 5G جزء خوش‌ساخت‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از ۵G است که هم اکنون می‌توانید از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید. درست است که ۵G جزء مزایای این گوشی به حساب می‌آید اما ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم، نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز امولد، اسپیکر استریو و ماژول سه‌گانه دوربین جزء دلایل دیگری هستند که این گوشی را به انتخاب محبوب کاربران دیجی‌کالا تبدیل کرده‌اند. البته رقبای F3 5G روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. پوکو F3 را می‌توانید امروز با قیمت ۸,۵۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. آیفون ۱۳ پرو مکس مدل ۲۵۶ گیگابایتی

آیفون ۱۳ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی نسبت به هفته‌ی پیش، تقریبا ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشته و شرایط نسبتا خوبی در فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا دارد. آیفون ۱۳ پرو مکس از همه نظر یک گوشی همه‌چیز تمام است. از پردازنده فوق قدرتمند A15 بایونیک گرفته تا ماژول چهار گانه دوربین که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور TOF می‌شود و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (موجود تا ۱ ترابایت) و در نهایت نمایشگر سوپر رتینا اولد فوق با‌کیفیت با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر اینچ همگی دلایلی هستند که این گوشی لوکس اپل جزء محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا باشد که هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌کالا با قیمت ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان قابل خریداری است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۲۵۶ گیگابایتی

بعد از مدت‌ها فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های هفته‌ی دیجی‌کالا، میزبان گوشی جدیدی شد. گلکسی S21 FE سامسونگ که اولین بار است به این فهرست پا می‌گذارد، در رده‌ی پرچمداران قرار می‌گیرد. نمایشگر ۶,۴ اینچی داینامیک امولد، پردازنده‌ی قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰، هشت گیگابایت رم، اندروید ۱۲، باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از ۵G و ماژول سه‌گانه‌ی دوربین ۱۲+۸+۱۲ مگاپیکسلی از جمله دلایلی هستند که بسیاری را به سوی این گوشی خوش‌ساخت و جذاب سامسونگ می‌کشانند. گلکسی S21 FE را می‌توانید امروز با قیمت ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

شیائومی Redmi 9A

۸. شیائومی Redmi 9A

ردمی ۹A نسبت به هفته‌ی پیش افت قیمت نسبتا خوبی داشته. ردمی ۹A جزء گزینه‌های اقتصادی و کاربرپسند شیائومی به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵۳ اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. شیائومی برای این محصول خود تنها از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در مرکز قاب جلویی گوشی قرار گرفته است. چیپستی که شیائومی در این مدل استفاده کرده تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک است و در کنار آن هم یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده و تمامی این مشخصات، از آن یک میان‌رده اقتصادی قابل اطمینان ساخته‌اند. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۲,۴۷۵,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

سامسونگ گلکسی A32

۹. سامسونگ گلکسی A32 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

A32 سامسونگ نسبت به هفته‌ی گذشته کمی افزایش قیمت داشته است. A32 یکی دیگر از گوشی‌های سری محبوب A گلکسی است که با نسخه ۱۱ از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده تا از هر نظر میان‌رده کاملی به‌ حساب بیاید. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۴ اینچ و از نوع پنل Super AMOLED است. دوربین اصلی A32 سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) است و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A32 را تشکیل داده‌اند. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۶,۴۲۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. آیفون ۱۱ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

آیفون ۱۱ بر خلاف هفته‌ی گذشته، این هفته افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است.  این گوشی نسبت به نسخه‌های پرو و پرو مکس قیمت پایین‌تری دارد اما ویژگی‌های سخت‌افزاری نسبتا مشابهی با این محصولات دارد. دو دوربین با سنسورهای ۱۲مگاپیکسلی که عکس‌هایی با کیفیتِ کاملا رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد، در قاب پشتی جا خوش کرده‌اند. یک باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع PD2.0 هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. هر چند پردازنده‌ی قدرتمند A13 بایونیک و امکان به‌روزرسانی به آخرین نسخه‌ سیستم عامل iOS شاید مهم‌ترین دلایلی باشند که افراد را به خرید این گوشی تشویق می‌کنند. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۱۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی