مینگ-چی کو: آیفون SE 3 با طراحی قدیمی و حداکثر 256 گیگابایت حافظه از راه می‌رسد

اپل سه شنبه همین هفته مراسمی را برگزار می‌کند که انتظار داریم در آن از نسل سوم آیفون SE یا آیفون SE 3 رونمایی کند. حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» برخی پیش‌بینی‌هایش درباره این گوشی هوشمند را مطرح کرده که شامل تراشه و میزان حافظه داخلی آن می‌شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره این گوشی هوشمند هستیم و می‌دانیم اپل می‌خواهد آن را به ارزان‌ترین گوشی 5G خود در بازار تبدیل کند. حالا کو در توییتی برخی ویژگی‌های آن را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

مشخصات احتمالی آیفون SE 3

همانطور که می‌دانیم، اپل برای این گوشی هوشمندش به سراغ طراحی جدیدی نمی‌رود و همچنان با یک گوشی کامپکت با طراحی آیفون SE 2 روبه‌رو می‌شویم که البته این گوشی خودش از طراحی آیفون 8 بهره می‌برد. با این وجود، اپل آن را با پیشرفت‌های سخت افزاری روانه بازار می‌کند.

اولین تغییر بزرگ مربوط به تراشه این گوشی می‌شود که انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها به سراغ A15 Bionic یعنی همان چیپ مورد استفاده در سری آیفون 13 بروند. این چیپ از مودم 5G بهره می‌برد که از شبکه‌های زیر 6 گیگاهرتز و موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

آیفون SE 3

به گفته کو، این گوشی هوشمند از نظر حافظه داخلی در سه نسخه روانه بازار می‌شود: 64، 128 و 256 گیگابایتی که نسخه سوم جدید است. همچنین کو گفته که این دستگاه مانند نسل کنونی‌اش در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و خبری از رنگ جدید نخواهد بود.

از دیگر پیش‌بینی‌های این تحلیلگر می‌توان به آغاز تولید انبوه در ماه جاری میلادی و همچنین فروش 25 تا 30 میلیون نسخه‌ای‌اش در سال 2022 اشاره کرد. یکی از مواردی که در پیش‌بینی کو به چشم نمی‌خورد، پیشرفت احتمالی دوربین آیفون SE 3 است. هنوز نمی‌دانیم این دستگاه در بخش دوربین با چه مشخصاتی از راه می‌رسد. البته برای آشنایی کامل با این آیفون کامپکت و مقرون به صرفه تنها باید تا سه شنبه هفته جاری صبر کنیم.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی