بررسی ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل CLOSE UP؛ مناسب برای تمام فصول

سال نو نزدیک است و حتما خیلی از شما در تکاپوی خرید عید هستید. یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که در استایل شیک و رسمی عید نوروز، نقش مهمی ایفا می‌کند عطر و ادکلن است. به طور کلی بوی خوش دادن را همه دوست داریم و از آن استقبال می‌کنیم. در این ویدیو یک ادوپرفیوم ویژه را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری را جعبه‌گشایی و بررسی کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مهران مدیری نیاز به معرفی ندارد. این بازیگر و کارگردان معروف از سال ۱۳۹۹ و تحت عنوان برندی به نام خودش، فعالیت خود را در حوزه‌ی عطر و ادکلن آغاز کرد و تا امروز توانسته عطرهایی با کیفیت و قیمت مناسب و متنوع وارد بازار کند.

اولین کلکسیون عطرهای مهران مدیری شامل دو مدل CLOSE UP و Plan بود که هردو مدل هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان تولید شد و رایحه‌ای قدرتمند و جذاب دارند. بعد از اسپری کردن ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل CLOSE UP رایحه‌ی ابتدایی که از نت‌های قدرتمند سدر، چوب گایاک و سمغ لادن تشکیل شده است، در فضا منتشر می‌شود. بعد از مدتی کوتاه، رایحه‌های چوبی و تلخ بیشتری را حس می‌کنید که شامل چوب صندل، چوب کشمیر و نعنای هندی است. در پایان رایحه‌ی گرم و بسیار دوست‌داشتنی مشک، کهربا و عود خودنمایی می‌کنند. البته رایحه‌ی عود را تقریبا در تمام زمان استفاده از این عطر، حس می‌کنید.

طراحی بطری عطر بسیار ساده و مستطیلی شکل است و درب چوبی مشکی رنگ آن هم همخوانی خوبی با بطری دارد. این درب چوبی، رایحه‌ی چوبی و تلخ این عطر را برایمان یادآوری می‌کند. شیشه‌ی شفاف این عطر باعث می‌شود که بتوانید مایع داخل شیشه را به خوبی ببینید و نوشته‌های طلایی روی شیشه هم جلوه‌ی بسیار خوبی دارند. لوگوی مهران مدیری به فارسی و انگلیسی و با دو فونت زیبا در بالای بدنه نوشته شده و در پایین بدنه بقیه‌ی اطلاعات از جمله حجم عطر که ۱۰۰ میلی‌لیتر است، ذکر شده است. بسته‌بندی و جعبه‌ی مشکی این ادوپرفیوم هم بسیار شکیل و با امضای مهران مدیری همراه است.

این ادوپرفیوم با رایحه‌ی معتدل، برای تمام فصول سال مناسب است و ماندگاری خوبی دارد. برای بررسی بهتر ادوپرفیوم مردانه مهران مدیری مدل CLOSE UP، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی