بررسی هدفون بلوتوثی لیتو L-10؛ اقتصادی اما نه‌چندان باکیفیت

برند لیتو چند وقتی است که با عرضه‌ی هدفون‌های بلوتوثی اقتصادی، توانسته نظر بسیاری از جمله کاربران فروشگاه دیجی‌کالا را به خود جلب کند. به همین بهانه، تصمیم گرفتیم نگاه نزدیک‌تری به محصولات این برند داشته باشیم و هدفون بلوتوثی لیتو L-10 را برای بررسی انتخاب کردیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لیتو یک برند چینی تازه‌کار است و با رویکردی که در پیش گرفته، به نظر می‌رسد که هنوز آمادگی حضور در بازار جهانی را پیدا نکرده باشد. هدفون بلوتوثی L-10 وزن مناسبی دارد، و از انعطاف‌پذیری نسبتا خوبی هم بهره می‌برد، ولی در سایر ویژگی‌ها حرف چندانی برای گفتن ندارد.

از کیفیت کابل و اتصالات گرفته تا کیفیت پخش صدا و عمر باتری، همگی عملکردی معمولی و رو به پایین دارند و خیلی نمی‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. هر چند از یک برند تازه‌کار چینی که عمدتا روی ساخت محصولات اقتصادی متمرکز شده انتظار بیشتری هم نمی‌توان داشت. با این حساب هنگام خرید دیوایس‌های این برند باید سطح انتظاراتتان را پایین بیاورید.

هدفون بلوتوثی لیتو L-10 را می‌توانید همین حالا در محدوده‌ی قیمتی ۵۵۰ هزار تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با هدفون، پی بردن به نقاط قوت و ضعف و ارزش خرید آن از شما دعوت می‌کنیم که ویدیوی ما را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی