معرفی اپلیکیشن I am؛ ذهنی آرام‌تر داشته باشید

در طول روز، چقدر فکر منفی به سرتان می‌زند؟ انسان ساخته و پرداخته‌ی ذهن خود است. او دنیا را آن‌گونه که در ذهنش می‌پندارد درک می‌کند‌. از همین رو اگر افکار مثبت‌تر را جایگزین افکار منفی‌اش کند ذهنی به مراتب آرام‌تر خواهد داشت. اپلیکیشن I am به شما در این راه و همچنین به سیم‌کشی مجدد ذهن، ایجاد عزت نفس و تغییر الگوهای افکار منفی کمک زیادی می‌کند.

ذهن پیونددهنده‌ی روح با فرمان‌روای جسم است. هیچ رویدادی بدون دخالت و آگاهی ذهن در بدن رخ نمی‌دهد چراکه بین ذهن و بدن پیوندی تنگاتنگ وجود دارد. بی‌گمان یکی از راه‌هایی که می‌تواند زندگی بشر را دگرگون، کشف و شناسایی کند این پیوند و ارتباط است. یکی از راه‌های بی‌شماری که ذهن‌مان را آرام‌تر و مثبت‌تر می‌سازد جملات تأکیدی و انرژی‌بخش است. اپلیکیشن I am یک برنامه‌ی عالی برای شروع است. این اپلیکیشن با توجه به نیاز شخصی شما برنامه‌ریزی می‌شود و هر روز چندین پیام و جملات مسرت‌بخش برایتان به نمایش می‌گذارد.

اپلیکیشن I am

اپلیکیشن I am با رابط کاربری آسان و جذاب خود کار را برای کاربران بسیار راحت و لذت‌بخش ساخته است. در ابتدا، چند موضوع مختلف در رابطه با سلامتی، رشد شخصیتی، مراقبت از بدن و غیره برای انتخاب وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود آن‌ها را برمی‌گزینید. از آن پس هر روز تعداد بسیاری از جملات مثبت، انگیزشی و انرژی‌بخش دریافت می‌کنید. در منوی اصلی اپلیکیشن، با سوایپ به سمت بالا قادر خواهید جملات جدید با موضوعات متنوعی را که انتخاب کردید ببینید. حتما متعهد شوید که جملات را با دقت می‌خوانید، به آن‌ها فکر می‌کنید و در نهایت به آن‌ها عمل می‌کنید.

در قسمت چپ-پایین اپلیکیشن I am، با وارد شدن به بخش دسته‌بندی (Categories)، قادر خواهید بود که بخش‌های بسیار زیاد با موضوعات متنوعی را که در ابتدا برگزیدید ببینید که هر کدام از آن‎‌ها دارای جمله‌هایی با همان عناوین مرتبط هستند. قدرت کلمات در برنامه‌ریزی ذهن بسیار بالا است و برای این که ساده‌تر و راحت‌تر بتوانید بر ضمیر ناخودآگاه‌تان تاثیر بگذارید می‌توانید از جملات انگیزشی استفاده‌ی زیادی کنید. البته بستگی به خودتان دارد که در چه زمینه‌ای می‌خواهید از عبارات و جملات انگیزشی و تأکیدی استفاده کنید.

اپلیکیشن I am

در منوی اصلی اپلیکیشن I am قادر خواهید بود که رنگ پس‌زمینه را با توجه به سلیقه‌ی خودتان تغییر دهید. با این کار فونت متن‌های اپلیکیشن نیز تغییر می‌کند. زیر جمله‌های مورد نظر بخشی برای ذخیره کردن عکس‌ها و به اشتراک گذاری‌شان وجود دارد و از همین رو شما می‌توانید هر کدام از جمله‌های مورد علاقه‌ی خود را ذخیره کنید و از خواندن‌شان لذت ببرید. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن یاد شده این است که با لمس گزینه‌ی سه گوشه‌ی پایین منوی اصلی، جمله‌ها برای شما اجرا و خوانده می‌شوند و قادر خواهید بود که به آن‌ها گوش دهید.

اپلیکیشن I am

در استفاده‌ی چند روزه‌ای که از این اپلیکیشن داشته‌ام باید بگویم که دو نکته منفی قابل به ذکر وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که اپلیکیشن یاد شده به طور کامل رایگان نیست و برای دسترسی به تمام بخش‌های آن باید مقداری هزینه کنیم. نکته منفی دیگر هم این است که برای استفاده از این برنامه می‌بایست زبان انگلیسی شما تا حد لازم خوب باشد تا بتوانید جمله‌‌ها را بخوانید زیرا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ‌استور

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی