بهره‌گیری پیکسل ۶a از چیپست تنسور تأیید شد

حدود ۳ ماه قبل رندرهای پیکسل ۶a منتشر شد ولی طی این مدت گوشی موردنظر تا حد زیادی از مرکز توجه خارج شده است. حالا بر اساس نتایج بنچمارک انجام شده روی این گوشی، پیکسل ۶a مانند گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل ۶ و ۶ پرو قرار است با چیپست تنسور راهی بازار شود.

بر اساس این اطلاعات فاش شده، تراشه‌ی تنسور استفاده شده در پیکسل ۶a از نظر سرعت هسته‌های پردازشی تفاوتی با مدل‌های پرچم‌دار ندارد و این خبر خوبی برای خریداران این گوشی محسوب می‌شود. همچنین در این بنچمارک آمده که گوشی موردنظر از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

روی هم رفته بنا به شایعات منتشر شده، این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی اولد مبتنی بر رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. ظاهرا سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلی آن انجام وظیفه می‌کند و برای دوربین اولترا واید هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. کاربران علاقه‌مند به عکس‌های سلفی هم احتمالا با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی روبرو خواهند شد. همچنین باید به بهره‌گیری از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که از سرعت شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اگر این اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، به این معناست که پیکسل ۶a با وجود استفاده از بدنه‌ی کوچک‌تر نسبت به پیکسل ۶، از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد و در عین حال از همان سرعت شارژ پشتیبانی می‌کند. البته گوگل برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را کنار گذاشته و در ضمن نمایشگر پیکسل ۶a رفرش ریت ۶۰ هرتز را ارائه می‌کند.

منبع: PhoneArena

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی