اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی The Kaito Files بازی Lost Judgment

به‌تازگی سگا تاریخ انتشار بسته الحاقی The Kaito Files بازی Lost Judgment را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، سگا رسما اعلام کرد که بسته الحاقی The Kaito Files بازی Lost Judgment در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۲ (۸ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. قیمت این بسته الحاقی ۲۹.۹۹ دلار است و خریداران نسخه‌‌ی Ultimate Edition یا سیزن پس بازی به این بسته الحاقی دسترسی خواهند داشت.

داستان بسته الحاقی The Kaito Files شامل چهار مرحله‌ی جدید می‌شود و بازیکنان کنترل Masaharu Kaito، دوست Yagami را به‌دست خواهند گرفت. در این مراحل شخصیت Kaito در حال بررسی پرونده‌ای مربوط‌به گم شدن همسر سابقش به نام Mikiko است. در جریان این تحقیقات کایتو باید با همراهی پسر خود که Jun نام دارد، به مقابله با گروهی به نام انجمن Kamurocho بپردازد. همچنین عواقب رفتارهای گذشته‌ی کایتو نیز یکی دیگر از مانع‌های وی برای پیدا کردن Mikiko خواهند بود.

یاگامی در کنار کایتو از بازی Lost Judgment

بازیکنان در بسته الحاقی The Kaito Files، علاوه‌بر مبارزه با باس‌های جدید، می‌توانند از استایل مبارزه‌ی جدید و منحصر‌به‌فرد کایتو لذت ببرند. سبک مبارزه‌ی Bruiser برای تهاجم به سمت دشمنان و سبک Tank برای دفاع در مقابل حملات سنگین از شیوه‌های مبارزه‌ی کایتو خواهند بود. علاوه‌بر این موارد، آیتم‌های قابل جمع‌آوری جدیدی به بازی افزوده خواهند شد تا بازیکنان با کاوش در محیط به پیدا کردن آن‌ها بپردازند.

همچنین در داستان این بسته الحاقی شخصیت کایتو قادر خواهد بود از مکانیزم جدید Primal Focus برای پیدا کردن سرنخ‌ها و مظنونین استفاده کند. با اعلام سگا، در آینده اطلاعات بیشتری از این محتویات پس از عرضه منتشر خواهد شد. بازی Lost Judgment هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این محتویات جدید با زومجی و سایر کاربران به اشتراک گذارید.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی