رندرهای مک استودیو پیش از رویداد اپل در دسترس قرار گرفت

رندرهای جدید مک استودیو توسط یوتیوبری به‌ نام لوک میانی به‌ اشتراک گذاشته شده است. این رندرها طراحی شبیه مک‌ مینی را نشان می‌دهد که البته نسبت به مک‌ مینی ارتفاع بیشتری دارد.

به گزارش مک‌رومرز، براساس رندرهای جدید، بخش جلوی مک استودیو به چراغ LED مجهز خواهد بود و در بخش پایینی دستگاه نیز منافذی برای کنترل جریان هوا تعبیه شده است. رندرهای منتشرشده هیچ جزئیاتی درمورد درگاه‌های مک استودیو ارائه نمی‌دهد، اما AppleTrack اعلام کرده است این محصول نسبت به مک‌ مینی M1 فعلی اپل از تعداد بیشتری درگاه USB-C بهره خواهد برد.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که اپل از چه تراشه‌ای در مک استودیو استفاده خواهد کرد اما میانی اعلام کرده اپل در رویداد امشب خود، جزئیات کامل را در این مورد ارائه خواهد داد.

رندر مک استودیو

مقاله‌ی مرتبط:

9to5Mac هفته‌ی گذشته خبر معرفی احتمالی مک استودیو را منتشر کرد و این محصول را ترکیبی از مک رده‌بالای اپل و مک‌ مینی توصیف کرد. این نشریه بر این باور است که مک استودیو، در واقع مدل کوچک‌تر مک‌ پرو خواهد بود؛ خبری که قبلاً توسط مارک گورمن از بلومبرگ نیز منتشر شده بود. طبق گزارش‌ها، این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها احتمالاً به تراشه‌ی M1 پرو مجهز خواهد بود.

اپل در رویداد Peek Performance امشب، احتمالاً حداقل از یک مک جدید رونمایی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد مک‌ مینی رده‌بالای جدیدی را در کنار مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی به‌روزشده معرفی کند. علاوه‌براین گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها درحال کار روی یک مک‌بوک بازطراحی‌شده هستند که البته انتظار نمی‌رود در رویداد امشب معرفی شود.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی