تجاوز هولناک پسر شرور به دختران جوان در گاراژی در کرج | این متجاوز را شناسایی کنید + عکس

مجرم‌ سابقه‌ دار که سوار بر یک خودروی پژو۲۰۷ سفید رنگ، زنان مسافر را فریب می‌داد و آنها را قربانی نقشه شوم خود می‌کرد دستگیر شد.رسیدگی به این پرونده از شانزدهم بهمن با شکایت دختر جوانی به پلیس قلعه حسن‌خان آغاز شد.

این دختر که حال خوبی نداشت به مأموران گفت: برای پیگیری کارهای بیمه بازنشستگی پدرم به محدوده قلعه حسن خان رفته بودم وقتی کنار خیابان منتظر تاکسی بودم یک خودروی پژو ۲۰۷ مقابل پایم ایستاد. راننده‌اش پسر جوانی بود. من هم به تصور اینکه مسافربری می‌کند سوار شدم ،اما ناگهان متوجه شدم درها قفل شد و به راه افتاد بعد هم در محدوده‌ای خلوت ناگهان راننده توقف کرد و در حالی که چاقوی بزرگی را به طرف من گرفته بود با تهدید خواست روی صندلی جلو بنشینم وقتی متوجه نیت شوم او شدم با گریه و التماس از او خواستم مرا رها کند اما بی‌توجه به گریه‌های من به سمت کرج راه افتاد و وارد یک گاراژ شد. پس از آنکه در آن محل مرا مورد آزار و اذیت قرار داد دوباره مرا سوار خودرو کرد و به قلعه حسن خان برگرداند.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز درباره این پرونده گفت: پس از این شکایت از آنجا که جرم در محدوده کرج رخ داده بود پرونده برای رسیدگی در اختیار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات برای شناسایی متهم آغاز شد.

مجرم‌ سابقه‌ دار که سوار بر یک خودروی پژو۲۰۷ سفید رنگ، زنان مسافر را فریب می‌داد و آنها را قربانی نقشه شوم خود می‌کرد دستگیر شد. این متهم جوانی ۲۱ ساله است که پیش از این نیز به جرم سرقت مسلحانه و مزاحمت برای نوامیس دستگیر و زندانی شده بود. از سوی دیگر معلوم شد زن دیگری نیز با همین شگرد در شهریار قربانی یک مرد پژو سوار شده که وی برای شناسایی متهم و مواجهه حضوری با او به اداره آگاهی دعوت شده است.کارآگاهان در ادامه با راهنمایی شاکی چهره متهم را ترسیم کرده و در ادامه مشخص شد وی یکی از مجرمان سابقه‌دار بوده که بارها به اتهام شرارت، سرقت، آزار و اذیت و مزاحمت برای نوامیس دستگیر شده است.

با این حال از آنجا که احتمال می‌رود افراد بیشتری قربانی جوان تبهکار شده‌ باشند، بازپرس پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره متهم را در روزنامه‌ها صادر کرده و کسانی که قربانی او شده‌اند می‌توانند با اطمینان از اینکه نام و مشخصات‌شان نزد پلیس و قاضی پرونده محفوظ خواهد ماند برای شناسایی او به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۵۲۵۶ تماس بگیرند./صداوسیما

از سوی دیگر کارآگاهان با شناسایی محل وقوع جرم که گاراژی در اطراف کرج بود دریافتند پدر متهم در این محل کار می‌کند، بنابراین متهم دستگیر و برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

وی ضمن اعتراف به جرم خود گفت: با خودروی پدرم در خیابان‌ها پرسه می‌زدم که با دیدن این دختر جوان وسوسه شدم و او را سوار کردم و با تهدید او را به محل کار پدرم برده و به وی تعرض کردم.

پس از این اعتراف از آنجا که احتمال می‌رود وی زنان و دختران دیگری را طعمه نیات پلید خود کرده باشد بازپرس دالوند قاضی شعبه ششم دادسرای ناحیه یک کرج از کسانی که با این شیوه قربانی متهم شده‌اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی البرز شکایت خود را مطرح کنند.

همچنین سرهنگ نادر بیگی از مردم بخصوص دختران و زنان خواست مراقب باشند و برای تردد فقط از خودرو‌های عمومی استفاده کنند تا قربانی نیت‌های پلید این گونه متهمان نشوند.

متجاوز به زنان

حوادث
تجاوز
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی