جدایی اجباری مسی، بدترین لحظه ممکن بود/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در تابستان گذشته یک شوک بزرگ به باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم وارد شد؛ جایی که اسطوره و بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه یعنی لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بلوگرانا به توافق نرسید و این تیم را به‌صورت رایگان به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، حالا یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرده و می‌گوید: “جدایی لیونل مسی بدترین لحظه ممکن بود. همچنین بهترین لحظه، دیدن این است که ژاوی چگونه ذات فوتبال بارسلونا را بازیابی می‌کند؛ همچنین اتحاد موجود در هیئت مدیره؛ هدف بازگرداندن شادی و هواداران بارسلونا است و ما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم.

جدایی اجباری مسی، بدترین لحظه ممکن بود/عکس

من از هیچ تصمیمی پشیمان نیستم. ممکن است برخی از آنها برای من طعم بدی داشته باشند، اما پشیمان نیستم. من باشگاه را از هر فرد و هر چیزی بالاتر قرار داده‌ام. ما هر روز، هر ساعت، هر لحظه برای رسیدن به اهداف خود کار می‌کنیم؛ کسب عناوین و بازگرداندن شادی به بارسلونا.”

لاپورتا در ادامه گفت: “گفتم که شادی را به بارسلونا برمی گردانیم و در راه رسیدن به آن هستیم. در حال حاضر بیشتر امید را می بینم تا شادی. همه ما می‌دانیم که این امید می تواند به یک شادی بزرگ تبدیل شود.”

بیشتر بخوانید:

ورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی