خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به سود باشگاه‌های کشور خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد مومنی در حاشیه مراسم جشن ملی واگذاری سهام سرخابی‌ها اظهار داشت: بسیار از واگذاری سهام سرخابی‌ها خوشحال هستم، چرا که می‌توانیم برای سال‌های آینده از لحاظ مالی برنامه‌ریزی کنیم و روی پای خودمان بایستیم و به کسی نیازمند نباشیم. امیدوارم این مسئله محقق شود تا دغدغه خاطر هواداران بزرگ دو تیم برطرف شود و با همدیگر یک فوتبال خوب داشته باشیم.

وی درباره روند واگذاری سهام دو باشگاه گفت: به هر جهت اعتقادی است که باید این کار را انجام دهیم و این می‌تواند نه تنها به نفع استقلال و پرسپولیس، بلکه به سود باشگاه‌های کشور باشد و در ادامه این تصمیم به فوتبال ما کمک می‌کند تا معضلات و مشکلاتی را که دیگران تلاش می‌کنند برای فوتبال ما ایجاد و ما را دچار چالش کنند، برای آینده حل شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که منابع مالی فروش سهام دو باشگاه قرار است به حساب دو تیم واریز شود، گفت: پول خرید سهام دو تیم مستقیماً به حساب باشگاه‌ها واریز خواهد شد و آنها می‌توانند برای آن تعیین تکلیف کنند. هواداران عزیز نگران نباشند، چرا که سهام این دو باشگاه مانند سایر سهام‌ها نیست و سود و عواید آن مستقیماً به باشگاه‌ها می‌رسد.

مومنی راجع به اینکه قرار است با این پول بخشی از بدهی‌های دو باشگاه پرداخت شود تا تراز مالی باشگاه‌ها درست شود، گفت: فعلاً ما بدهی نداریم و تراز باشگاه‌مان مشکلی ندارد. برای آینده نیز می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم تا با این پول نقشه‌ای را ترسیم کنیم و به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و مانند گذشته دست‌مان جلوی کسی دراز نباشد و مسائل خود را با هواداران حل کنیم.

وی در مورد پرداختی به بازیکنان گفت: پول پرداخت ۴۰ درصد حال حاضر به مراتب بیشتر از پرداختی سال‌های قبل است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن برزیلی و شبهات ایجاد شده در این مورد گفت: در حال انجام کارهای اداری هستیم و از این بابت مشکلی نداریم. اگر شبهاتی باشد از طریق باشگاه اعلام می‌شود.

وی راجع به وعده جذب اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی توسط مصطفی آجورلو گفت: اگر ما صحبت از اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی کردیم، دلیلی بر این نیست که همان روز اول ۵۰۰ میلیارد به ما بدهد. ما در حال تلاش هستیم و این مسئله به مرور زمان و تا انتهای فصل محقق می‌شود که بتوانیم جوابگوی نیاز بازیکنان‌مان باشیم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه استقلال از کارگزار خود ۵۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی خواهد کرد؟» و همچنین پیرامون موضوع حق پخش گفت: در حال انجام این کار هستیم. همچنین ما کار محتوا را نیز انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله که صداوسیما نیز با ما همکاری می‌کند و این مسئله محقق می‌شود.

وی درباره گلایه سازمان لیگ از باشگاه استقلال بابت پرداخت نکردن پول‌های این سازمان عنوان کرد: درودگر آدم خوبی است و خوب به ما جواب می‌دهد. نگران این مسئله نباشید و حل خواهد شد.

مومنی درباره این موضوع که سازمان لیگ اعلام کرده است باشگاه استقلال نمی‌تواند بعد از بازیکن برزیلی، بازیکن دیگری را جذب کند، گفت: در جریان این مسئله نیستم. سازمان لیگ درباره این قوانین و مقرراتی که اعمال می‌شود، حتماً یک روزنه‌ای برای باشگاه‌ها می‌گذارد تا حق انتخاب داشته باشیم و بتوانیم جای دو بازیکن جداشده خود را پر کنیم.

«آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بارها اعلام کرده است که نمی‌خواهند این تیم صدرنشین باشد. آیا شما قائل به این موضوع هستید؟»، مومنی در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: سؤال چالشی نکنید، چون همه ما به دنبال یک فوتبال پاک هستیم. ما حتماً برای این موضوع اَدله داریم و اینگونه نیست که همین‌جوری صحبت کنیم و در واقع بخواهیم حاشیه‌ای برای کسی به وجود بیاوریم. ما الان بازی‌های خود را قبل از پرسپولیس انجام می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره برنامه‌ریزی مسابقات لیگ کسی را متهم کنم، اما تا الان اتفاق خلاف آن نیفتاده است و ما از دوستان‌مان در سازمان لیگ گله‌مند هستیم که اگر قوانینی وجود دارد و قرار بر این باشد که مساواتی در این مورد انجام شود، خُب ما هم جزو این مملکت هستیم و ۳۰ میلیون هوادار داریم و آنها توقع دارند که مسئولان باشگاه از حق آنها دفاع کنند. من به شخصه از سازمان لیگ خواهشمندم که بتواند این مساوات را برای هر دو تیم پرطرفدار رعایت کند. همانگونه که طرفداران تیم مقابل دوست دارند قوانین رعایت شود، ما هم قائل به این مسئله هستیم و سازمان لیگ نیز حتماً در این زمینه به ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی