سرخابی‌ها به مالکان حقیقی شان بازمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها اظهار داشت: پیش از این‌که مسئولیت بگیریم، همیشه درباره طریقه خصوصی‌سازی حرف می‌زدیم که مطلوب‌ است تا مارا به اهدافی برساند. در عرصه پدیده‌ای ملی مثل دو باشگاه، معنای مردمی شدن تداعی و محقق می‌شود. این دو سرمایه ملی به دامن مالکین حقیقی‌شان برمی‌گردند. 

وی ادامه داد: خصوصی‌سازی را برای محدودیت‌هایی که تاکنون بر این باشگاه‌ها اعمال شده لازم داریم و امیدواریم این مسئله کوتاه شود. واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است. 

وزیر اقتصاد و دارایی عنوان کرد: مقصد این‌هاست و این راه را طی می‌کنیم. در ۵ سال آینده شاهد ثمره اتفاقات این روزها هستیم تا ساختار مدیریتی این دو باشگاه اصلاح شود. این واگذاری آن‌جا به هدف غایی‌ خودش می‌رسد.

خاندوزی عنوان کرد: از جهت این که شاهد خروجی و برون‌داد اقتصادی ورزش باشیم، با این خصوصی‌سازی موافقیم. در ابتدای راه هستیم. امیدواریم این خواست بزرگ پس از ۱۵ اسفند هم با مدیریت وزیر ورزش تداوم یابد و اولین استثنای مبارک شکل بگیرد تا دیگر رهاسازی رخ ندهد. با یک فرایند پنج ساله دوران گذار مواجه هستیم و باید پس از این دوران با یک شکوفایی مواجه شویم. مستلزم این هستیم که این قدم مبارک ادامه یابد و شاهد به ثمر نشستن این میوه شیرین باشیم.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی