برخورداری از وام شهریه برای دانشجویان انتقالی خارج به داخل کشور فراهم شد

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تحصیلی، شهریه و مسکن در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ حداکثر تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تعیین شده و لازم است دانشجویان متقاضی تا این تاریخ نسبت به تشکیل پرونده یا در صورت داشتن پرونده نسبت به ثبت درخواست وام و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: همچنین شرایط، ضوابط، مبالغ جدید و نحوه ثبت‌نام برای وام ویژه دکتری و وام ضروری حداکثر تا تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ اعلام می شود.

امکان پرداخت وام تا قبل از پایان سال برای دانشگاه‌هایی که در موعد مقرر اقدام کنند وجود دارد.

شرایط و مبالغ پرداخت وام شهریه ویژه دانشجویان دوره‌های نوبت دوم، دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور، جامع علمی کاربردی، غیردولتی غیرانتفاعی، و آزاد اسلامی

پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل، دوره‌های مجازی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی انتقالی از خارج به داخل کشور در صورت وجود اعتبار امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که مطابق ضوابط و مقررات کشوری از پرداخت تمام یا بخشی از هزینه‌های تحصیل معاف هستند، مشمول وام شهریه نمی‌شوند.

پرداخت وام به دانشجویان دوره‌های پردیس در صورت وجود اعتبار مازاد و موافقت صندوق رفاه امکان پذیر خواهد بود.

مبلغ هر وام در هر نیمسال، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای و دکتری پیوسته ۲۰۰ میلیون ریال،  دکتری تخصصی ناپیوسته ۶۵ میلیون ریال، و کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۱۰ میلیون ریال است.

مدارک مورد نیاز سند تعهدنامه دانشجویی را شامل می‌شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی