خواهر رونالدو اختلاف او و رانگنیک را لو داد!/عکس

رونالدو شب گذشته در دربی شهر منچستر برابر سیتی حضور نداشت و تیمش در غیاب او با نتیجه 1-4 شکست خورد.  رالف رانگینک پس از بازی اعلام کرد که به تصمیم کادر پزشکی تیمش اعتماد کرده و از رونالدو به دلیل مصدومیت در این بازی استفاده نکرده است. 
با این حال بسیاری معتقد بودند که این بازیکن به دلایل فنی از فهرست یونایتد خط خورده و عدم حضور او در هتل و سفرش به پرتغال نیز به این شایعات دامن زد.  حالا کاتیا آویرو پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن اعلام شده رونالدو برای این بازی مصدوم نبود و کنار گذاشتن او از فهرست تصمیمی بوده که سرمربی آلمانی گرفته است. 

خواهر رونالدو اختلاف او و رانگنیک را لو داد!/عکس

این پست از سوی یکی از صفحات محبوب هواداری رونالدو منتشر شده که نزدیک به 600 هزار نفر دنبال کننده دارد و در آن نوشته شده:« کریستیانو رونالدو مصدوم و بیمار نیست. این بازیکن صددرصد آماده است. صبح بخیر به کسانی که مانند من ناراحت و عصبانی هستند چون رانگینک تصمیم گرفت یکشنبه ما را با کنار گذاشتن سی آر سون از بازی برابر منچسترسیتی به دلایل فنی خراب کند تا بتواند در این بازی بیشتر از خودش دفاع کند.»

این که خواهر این ستاره پرتغالی چنین پستی را در اینستاگرام لایک کرده باعث شده بسیاری این برداشت را داشته باشند که او در واقع این ادعاها را تایید کرده و تلویحا اعلام کرده که برادرش مصدومیتی ندارد و خط خوردنش از فهرست بازی با سیتی صرفا تصمیم سرمربی آلمانی یونایتد بوده است.

بیشتر بخوانید:

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی