واکنش رامبد جوان به حواشی فیلم جدید مهرجویی/ چه کنیم با زخم‌های شما؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «لامینورِ» داریوش مهرجویی تولید سال ۱۳۹۸ بود. این فیلم همان زمان برای اکران نوروز ۱۳۹۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت اما این امر با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها محقق نشد. در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اکران «لامینور» در نوروز ۱۴۰۱ شد و حتی شورای صنفی نمایش در ابتدا نام این فیلم را جزو فهرست اکران نوروزی قرار داد اما در نهایت مسئولان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند که مجوز نمایش این فیلم قدیمی و باطل شده است.

در واکنش به این اتفاق، داریوش مهرجویی ویدئویی منتشر و در آن اعلام کرد همراه با دستیارش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحصن خواهد کرد. 

این اتفاق واکنش هنرمندان و از جمله رامبد جوان را در پی داشت که با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «ما سال‌ها و شاید دهه‌ها به آقای داریوش مهرجویی نگاه کردیم. از فیلم‌هایش و خودش یاد گرفتیم. او بزرگ سینمای ماست. این حال او، یعنی اندوه عمومی سینماگران ایرانی. این حال او یعنی تزریق ناامیدی به اهل هنر و تمام کسانی که دلی در سینه دارند و بابت ناراحتی کارگردان بی‌نظیر سینمای ما، غصه می‌خورند. چه کنیم با زخم‌های شما، استاد مهرجویی؟ غمگینیم برایتان.» 

بیشتر بخوانید: 

داریوش مهرجویی: تا حقم را نگیرم ول نمی‌کنم 

ببینید | فریاد همراه با اشک مهرجویی ۸۲ ساله

«لامینور» مهرجویی را از اکران نوروزی خط زدند

واکنش رامبد جوان به حواشی فیلم جدید مهرجویی/ چه کنیم با زخم‌های شما؟

۵۸۲۵۹

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی