واکسیناسیون کرونا یکی از دستاوردهای سترگ دولت سیزدهم است

علیرضا زالی روز یکشنبه در همایش نکوداشت مشارکت اجتماعی حوزه سلامت با تمجید از نگاه جهادی وزیر بهداشت و تیم وی در زمینه واکسیناسیون افزود: این نگاه یک آمار مثال زدنی غرورانگیز را در عرصه بین المللی رقم زده است.

زالی بیان کرد: در زمینه واکسیناسیون شانه به شانه کشورهای صنعتی پیشرفته دنیا حرکت کردیم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: دو سوم واکسن کرونا در ۱۰ کشور صنعتی دنیا تزریق شده است؛ ایران شانه به شانه آنها حرکت و با این کشورها رقابت می کند.

زالی رمز توفیق این کار جهادی را حضور پررنگ مردم اعلام کرد و گفت: امروز نقش سازمان های مردم نهاد و مردمی به عنوان حلقه وصل حاکمیت و مردم در حوزه سلامت مشاهده می کنیم.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم، حضور رییس جمهوری در اقصی نقاط کشور نشان دهنده مردمی بودن سیاستگذاری دولت و محشور شدن با مردم است.

همایش نکوداشت مشارکت های اجتماعی حوزه سلامت با حضور  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، ریس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از خیرین حوزه سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۷ هزار و ۵۳۱ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۷۰۸ نفر دُز دوم و ۲۳ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۱۸۰ دُز رسیده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی