معاون سیاسی پیشین سپاه: نباید بگذاریم دشمنان با اتهام‌زدن و شایعه‌سازی مردم را به سپاه بدبین کنند

محمود معلمی، معاون اسبق اداره کل سیاسی سپاه با بیان اینکه در اصل ۱۵۰ قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران حراست، حفاظت و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شده است، اظهار داشت: مجلس نیز این موضوع را تصویب کرده که این حفاظت و نگهبانی از دستاوردهای مختلف سیاسی،‌ اقتصادی، فرهنگی،‌ اعتقادی و… باشد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون به بهترین وجه به نقش خود را عمل کرده است، توضیح داد: برای مثال در بحث سازندگی شاهدیم که قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) مشکلات کشور را در هر دولتی برطرف می‌کند و در بحث استخراج نفت نیز آنجایی که به قرارگاه میدان داده شده به خوبی عمل کرده است.

معلمی با اشاره به اینکه در بحث اعقادی نیز سپاه با تشکیل پایگاه‌های مقاومت بسیج در مدارس، دانشگاه‌ها، محلات و… نقش مهمی در حفظ اعتقادات جوانان داشته است، یادآور شد: در بعد سیاسی نیز سپاه بصیرت‌افزایی را به خوبی انجام می‌دهد.

اگر سپاه نبود، کشور نبود

معاون اسبق اداره کل سیاسی سپاه پیرامون اهمیت سپاه پاسداران گفت: امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود و یا رهبر معظم انقلاب فرمودند که حفاظت از دستاوردهای انقلاب محدود به مسائل نظامی نیست.

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه در عرصه هوافضا، خاطرنشان کرد: تمام این موضوعات عوامل بازدارنده در برابر دشمن است و اگر امروز چنین پیشرفت‌هایی نداشتیم، مشخص نبود دشمن چند بار به ما حمله کرده بود.

معاون سیاسی پیشین سپاه: نباید بگذاریم دشمنان با اتهام‌زدن و شایعه‌سازی مردم را به سپاه بدبین کنند

بیشتر بخوانید:

بسیج مردمی، از عوامل مهم پیروزی دفاع مقدس

معلمی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که در کنار ارتش، سپاه و بسیج حضور فعال داشتند و اگر بسیج مردمی حضور نداشت، پیروزی سخت می‌شد.

معاون اسبق اداره کل سیاسی سپاه با بیان اینکه شاهدیم سپاه در هر زمینه‌ای حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: معتقدم اصل ۱۵۰ قانون اساسی به خوبی عملی شده و مورد رضایت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب  بوده و هست.

سپاه پاسداران مورد محبت کشورهای منطقه قرار دارد

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان با اتهام زدن، شایعه سازی و.. سپاه و انقلاب را در ذهن مردم تخریب کند، تصریح کرد: ما شهید سلیمانی را داریم که نه تنها کشور خودمان، بلکه کشورهای منطقه را از وجود دشمنان مانند داعش و عوامل آمریکا نجات می‌دهد و زمانی که این موضوع مطرح است، سپاه مورد محبت نه تنها ملت ایران بلکه مورد محبت مردم منطقه قرار دارد.

معلمی با بیان اینکه جبهه مقاومتی که سپاه پاسداران تشکیل داد متشکل از ده‌ها کشور از جمله افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و… است، ادامه داد: این موارد خدمتی است که سپاه نه تنها به مردم ایران بلکه به ملت‌های منطقه کرده است و نیاز است به آن توجه شود.

معاون اسبق اداره کل سیاسی سپاه در پایان تأکید کرد: سپاه روز به روز قوی‌تر، قدرتمندتر و توانمندتر به مسؤولیت مهمی که قانون اساسی به عهده آن گذاشته است عمل می‌کند.

۲۱۲۳۱

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی