هواداران چلسی تشویق اوکراین را مختل کردند!/عکس

هواداران چلسی قبل از بازی مقابل برنلی با سر دادن شعار در حمایت از رومن آبراموویچ، یک دقیقه تشویق حضار در استادیوم به حمایت از مردم اوکراین را قطع کردند. رومن آبراموویچ هفته قبل اعلام کرد بعد از دو دهه به دنبال فروش چلسی بوده و قصد دارد به دوران موفقیت آمیز آبی ها در این باشگاه پایان دهد. امروز برخی از هواداران چلسی وفاداری خود را به آبراموویچ نشان داده و البته در این میان روند شعارهای همبستگی با مردم اوکراین را نیز مختل کردند.

رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر چلسی از سال 2003 ریاست این باشگاه را برعهده داشت و حالا  به دنبال فروش چلسی است. گفته می شود که آبراموویچ قیمت درخواستی خود را 2.6 میلیارد پوند تعیین کرده و از همه مشتریان خواسته تا پیشنهاد خود را تا اواسط ماه مارچ ارائه دهند.

این رفتار هواداران چلسی چندان مورد پسند توماس توخل نبود و سرمربی آلمانی چلسی در پایان مسابقه گفت: “ما همگی در اول مسابقات زانو زده و اگر شخصی از باشگاه چلسی یا تیم های دیگر فوت کند، با یک دقیقه احترام کار را آغاز می کنیم. من امیدوارم هواداران چلسی نیز به آن یک دقیقه متعهد باشند. ما این کار به خاطر اوکراین انجام دادیم و آن لحظه زمان مناسبی نبود که بخواهیم پیام دیگری را مخابره کنیم.”

هواداران چلسی تشویق اوکراین را مختل کردند!/عکس

هواداران چلسی تشویق اوکراین را مختل کردند!/عکس

بیشتر بخوانید

251254

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی