تصمیم جدی ۲ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای جدایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ترابی بعد از بازی با مس رفسنجان به مدیران پرسپولیس بابت جدایی احتمالی بازیکنان هشدار داد. او به‌شکلی صریح اعلام کرد که اگر باشگاه برادری‌اش را ثابت نکند احتمال جدایی برخی بازیکنان وجود دارد و البته شاید خودش یکی از آنها باشد.

ترابی یک‌بار بعد از حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد که البته حضور او در فوتبال قطر موفقیت‌آمیز نبود و در نهایت هم به پرسپولیس برگشت. حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که چند پیشنهاد اروپایی به ترابی رسیده و برخی ایجنت‌ها در تلاش هستند تا فصل آینده این بازیکن را به اروپا ببرند. از طرفی گفته می‌شود ترابی یک پیشنهاد هم از لیگ امارات دارد که از لحاظ مالی پیشنهاد خوبی است. ترابی اما بابت فصول گذشته مبلغ یک‌میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز موفق به دریافت این مبلغ از باشگاه نشده است. همین مسائل باعث شده تا ترابی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید داشته باشد. مدیران پرسپولیس با مدیر برنامه‌های ترابی صحبت کردند ولی هنوز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند. البته برخی دوستان ترابی هم به او توصیه کرده‌اند که در سال جام جهانی ریسک نکند و در فوتبال ایران بماند.

میلاد سرلک هم یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که باشگاه به‌شدت در تلاش است تا قراردادش را تمدید کند ولی این بازیکن تا به امروز به مدیران پرسپولیس بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم‌های خارجی امتحان کند. سرلک امیدوار است در پایان فصل با رسیدن پیشنهاد خارجی فوتبال ایران را ترک کند و با این شرایط پرسپولیس باید تا پایان فصل منتظر مشخص‌شدن وضعیت سرلک بماند. البته می‌گویند قرار است گل‌محمدی هم با سرلک صحبت کند تا این بازیکن برای تمدید قرارداد راضی شود ولی فعلا او چنین تصمیمی ندارد. باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند سرلک را راضی کند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی