گفتمان سازی برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن ضروری است

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، میکائیل باقری در نشست تخصصی روسای ادارات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش سراسر کشور با بیان اینکه برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن باید تلاش کنیم، اظهار داشت: برای تحقق این امر و توسعه فرهنگ قرآنی باید گفتمان سازی صورت گیرد.

براساس اعلام معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: بخشی از توان دارالقرآن‌ها باید برای تربیت حافظان قرآن درنظر گرفته شود؛ لازم است سهمیه هر دارالقرآن برای تربیت حافظان قرآن مشخص شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در اداره کل بسته تحولی برای حفظ قرآن درنظر گرفتیم که تبدیل مدارس قرآن تخصصی به مدارس تخصصی حفظ قرآن، تهیه پیش نویس دستورالعمل راه اندازی مدارس غیردولتی برای حفظ قرآن از جمله این موارد است.

نشست ۲ روزه روسای ادارات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار شد.

در این نشست هر یک از روسای ادارات کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به بیان نکاتی درباره موضوعات مختلف پرداختند و مشکلات این حوزه را بیان کردند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی