خیرین به الگویی بزرگ برای دانش آموزان تبدیل شده‌اند

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا،‌ یوسف نوری در بازدید از پروژه مدرسه در حال احداث خیّری با عنوان «رادمهر» واقع در منطقه ۱۱ شهر تهران افزود: خیرین مدرسه‌ساز زمانی که قدم در این مسیر بزرگ می‌گذارند نسبت به این مساله آگاه هستند که در حقیقت سرمایه‌ای بزرگ برای کشور فراهم می‌کنند.

وی با بیان این که این سرمایه‌ها در حقیقت دانش‌آموزان هستند که در آینده به ثمر می نشینند، خاطرنشان کرد: مدرسه‌های خیرساز تنها یک مجموعه عمرانی نیستند بلکه برگرفته از اشتیاقی بزرگ و تصمیمی مهم برای به ثمر نشاندن نسل نوپای این کشور هستند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن ابزار تأسف از درگذشت نورا جهانگرد فرزند این خیر مدرسه ساز گفت: شما از امروز هزاران فرزند دارید که از آینده‌سازان این کشور خواهند بود.

نوری خطاب به بانی مدرسه رادمهر ادامه داد: خیرین و نیکوکاران روح بلند و والایی دارند، نام و خاطره فرزندتان برای همیشه در اذهان دانش‌آموزانی که در این مدرسه تحصیل خواهند کرد، جاودانه می‌شود.

وی با یادآوری این که خیرین مدرسه‌ساز تبدیل به الگویی برای دانش‌آموزان می‌شوند، خاطرنشان کرد: انسان‌دوستی و کمک به همنوع از رویکردهای آموزش و پرورش است، مدارس خیرساز بهترین مثال با این موضوعات برای آن‌ها است.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: با تلاش همکاران در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران این پروژه آموزشی هرچه سریع تر احداث و تا مهر ۱۴۰۱در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

در ادامه این جلسه، نورا جهانگرد خیر مدرسه‌ساز نیز با بیان این که مطمئن هستم دخترم نیلوفر در این مکان مقدس حاضر و شاهد ساخت این مدرسه برای دانش‌آموزان است، گفت: پس از این که فرزندم را از دست دادم، روزهای سختی را سپری کردم و در نهایت با تصمیم به ساخت یک مدرسه روحم به آرامش رسید.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم نیلوفر هم شاهد و ناظر این کار مقدس است و قطعاً دانش‌آموزانی که وارد این مدرسه خواهند شد هر کدام به عنوان فرزندان معنوی من خواهند بود.

خیر نیک‌اندیش مدرسه‌ساز نورا جهانگرد به پاس بزرگداشت نام و خاطره دختر فقید خود، نیلوفر رادمهر در احداث یک باب فضای آموزشی ۹کلاسه با زیربنای ۱۲۰۰مترمربع مشارکت کرده است.

مرحومه «نیلوفر رادمهر» دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران بود که در حادثه واژگونی اتوبوس این دانشگاه در ۴دی‌ماه ۱۳۹۷به دیار حق شتافت.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی