مهدی طارمی سلطان پنالتی در لیگ پرتغال/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بامداد پنج شنبه در چارچوب دور رفت نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، پورتو در لیسبون به مصاف اسپورتینگ رفت و با درخشش طارمی به برتری ۲ بر یک رسید تا قدمی بزرگ برای رسیدن به فینال این رقابت بردارد.

طارمی در این مسابقه از روی نقطه پنالتی گل زد و یک پاس گل زیبا داد تا مورد تمجید دوباره رسانه‌های پرتغالی قرار گیرد. 

مطبوعات پرتغال ستاره کشورمان را مهره شانس کونسیسائو دانستند و با عباراتی چون «اژدهای واقعی» و «تغییر دهنده سرنوشت پورتو» از طارمی تعریف کردند. 

نشریه معتبر رکورد چاپ لیسبون امروز (شنبه) در گزارشی به بررسی ویژگی دیگر ستاره کشورمان پرداخت و در زمینه گل کردن پنالتی‌ها از طارمی حرف زد.

رکورد در گزارش خود نوشت: اگر پنالتی‌ها را یک شانس برای رسیدن به جایزه میلیون دلاری بدانیم، مهدی طارمی باید الان میلیاردر می‌شد زیرا او هیچ وقت پنالتی‌ها را از دست نمی‌دهد. 

طارمی در سومین فصل حضورش در لیگ پرتغال، تمام رکوردها، آمارها و سوژه‌ها را به سمت خود متمرکز کرده و توانسته به یکی از بهترین بازیکنان این رقابت نام گیرد. او تاکنون ۱۴ پنالتی به ثمر رسانده و هیچ پنالتی از دست نداده است.

او در این فصل ۴ پنالتی (پورتو)، در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ۳ پنالتی (پورتو) و در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برای باشگاه ریوآوه ۷ پنالتی گل کرده است.

ستاره کشورمان در تیم پورتو ۸۷ بار به میدان رفته و توانسته آمار درخشان ۳۹ گل و ۳۲ پاس گل را به نمایش گذارد.

مهدی طارمی سلطان پنالتی در لیگ پرتغال/عکس

بیشتر بخوانید:

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی