روایت یک بازیگر از ویژگی‌های اخلاقی زهره فکورصبور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام شرفی، در واکنش به خبر درگذشت زهره فکورصبور گفت: «امروز صبح که فصای مجازی را باز کردم اولین چیزی که دیدم چهره زهره فکور صبور با یک روبان مشکی بود و به قدری شوکه شدم که تا چند دقیقه به صفحه زل زده بودم و حتی باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم در حد یک شایعه است ولی در کمال ناباوری حقیقت دارد.»

شرفی درباره شخصیت این بازیگر گفت: «بسیار انسان خوش انرژی، مهربان و خوش برخورد بودند. متعهد بود و به شغلش اهمیت می‌داد و با همکارانش رفتار بسیار خوبی داشت. ایشان به قدری به کارشان متعهد بودند که حتی یک روز بعد از پایان پروژه کامیون هم آمدند کنار ما تا اگر کاری باشد انجام دهند. همان روز با ما بگو و بخند کردند و رفتند. ایشان هر چیزی که از یک هنرمند انتظار داشتیم را در رفتارشان داشتند و از لحاظ رفتاری و شخصیتی یک هنرمند واقعی بودند. من نمی‌دانم آن روحیه سرزنده چه شد و کجا رفت، صفحه اینستاگرامشان را که نگاه می‌کردم پر از انرژی مثبت و شکرگزاری خداوند بود.»

او ادامه داد: «موضوع عجیب این است، کسی که تا این اندازه عقاید مذهبی داشت، خدا باور بود و شور و امید به زندگی در او موج می‌زد، چه شد که به یک‌باره چنین عملی را انجام داد، اصلا عجیب است فردی با این حجم از عقاید مذهبی دست به انجام چنین کاری بزند. طبیعتا مشکل در جایی دیگر است همین دیروز یک پستی از مصاحبه قدیمیشان منتشر کردند که به نظرم همان حرف‌ها پر از امید بود و وقتی دوباره آن پست را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد.»

در  گفتگویی با عنوان «آن روحیه سرزنده چه شد و کجا رفت!» در این باره بیشتر بخوانید. 

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی