توضیحات رئیس ایفمارک درباره محرمانه‌بودن نام کرونایی‌های لیگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران روز ۷ بهمن در مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف عراق رفت. پیش از این بازی که به میزبانی ایران برگزار شد، عراقی‌ها اعتراض زیادی به نتیجه تست‌های کرونا و مثبت شدن آن در ایران داشتند.

عراق حتی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد و خواهان انجام تست‌های مستقل کرونا شد اما این اعتراضات به جایی نرسید.

زهره هراتیان مسئول مرکز پزشکی فوتبال (ایفمارک) در این خصوص گفت: مسئول برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی بر عهده کشور میزبان است. آن موقع عراق به تست‌های کرونا معترض شد اما فیفا می‌گوید باید تابع قوانین کشور میزبان بود. فیفا می‌گوید هرچه کشور میزبان گفت باید رعایت شود.

به گفته هراتیان، حضور تماشاگران در ورزشگاه کشورهای اروپایی و عدم حضور تماشاگران در ایران هم مرتبط با قوانین داخلی کشورها است.

رئیس ایفمارک همچنین درباره مخفی بودن کرونایی های لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طبق قانون محرمانگی نمی‌توانند اسامی بازیکنان کرونایی را اعلام کنند ولی خود باشگاه‌ها این اجازه را دارند.

او همچنین اعلام کرد که آمانوف بازیکن ازبکستانی استقلال قبل از ورود به ایران با درخواست آجرلو تست پزشکی داد و تأییدیه گرفت.

بیشتر بخوانید:

اوکراین وسط جنگ به فکر جام‌جهانی قطر

پرداخت پول مدرسه دختر “ویلموتس” از جیب باشگاه مراکشی!

طارمی بهترین مهاجم سال پرتغال می‌شود؟

۲۵۳۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی