گری نویل: دوست ندارم آبراموویچ از فوتبال انگلیس برود

حمله نظامی روسیه به اوکراین باعث شد که شرایط در بسیاری از کشورهای برای شهروندان این کشور دشوار شد. 
یکی از تبعات جدی این حمله روی جامعه فوتبال مربوط به شرایط رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، بود که شب گذشته رسما اعلام کرد قصد دارد این باشگاه را به فروش برساند. 
این میلیاردر روسی که از زمان حضور در استمفوردبریج موفق شد شرایط این باشگاه را به صورت کلی تغییر داده و چلسی را جز مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و اروپا قرار دهد، با خطر جدی قرار گرفتن در فهرست تحریم از سوی دولت انگلیس قرار دارد. 
این در حالی است که آبراموویچ همیشه داشتن رابطه نزدیک با ولادمیر پوتین را تکذیب کرده اما افزایش فشارها باعث شد که او ناچار به فروش این باشگاه شود. 

گری نویل: دوست ندارم آبراموویچ از فوتبال انگلیس برود

 گری نویل در گفتگو با فوتبال بیزینس سامیت درباره این شرایط اظهار داشت:« همیشه ادعاهایی مبنی بر رابطه آبراموویچ و پوتین وجود داشته است. من فکر می‌کنم کاری که پوتین این هفته انجام داد باعث شد آبراموویچ و چلسی به دردسر جدی بیفتند.»

او با اشاره به افزایش فشارها روی این مالک روس برای ترک این باشگاه لندنی گفت:« آیا من در موقعیتی هستم که فکر کنم رومن آبراموویچ باید از چلسی و فوتبال انگلیس بیرون انداخته شود؟ نه، من قطعا در چنین جایگاهی نیستم.»
نویل با اشاره به دستاوردهای مالک چلسی در طول دوران حضورش در استمفوردبریج اضافه کرد:« او 20 سال است که مالکیت چلسی را برعهده دارد و من از به چالش کشیده شدن تیم‌های بزرگ قدیمی مانند منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال استقبال می‌کنم. حضور آنها و ثروتی که به منچسترسیتی تزریق شد و اتفاقاتی مانند قهرمانی لسترسیتی باعث شده که ما لیگی رقابت‌تر باشیم و در سراسر دنیا مورد تحسین قرار بگیریم.»

بیشتر بخوانید

251254

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی