زمان رونمایی از خرید جدید پرسپولیس مشخص شد

به گزارش میدان، شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی فصل گذشته پاختاکور ازبکستان روز دوشنبه پس از گذراندن تست‌های مختلف پزشکی با عقد قراردادی یک و نیم ساله رسما به پرسپولیس پیوست تا کمبود یک مهاجم را در این تیم پرکند.

تمیروف سه‌شنبه اولین تمرین خود را با پرسپولیس هم انجام داد تا رسما به جمع بازیکنان این تیم بپیوندد. آی تی سی این بازیکن هم صادر شد تا ظرف یکی، دو روز آینده کارت بازی وی توسط سازمان لیگ صادر شود.

در همین خصوص شنیده می‌شود که ممکن است تمیروف از همین بازی روز یکشنبه با صنعت نفت برای سرخپوشان به زمین برود. با توجه به مصدومیت عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل ممکن است تمیروف در بازی با صنعت نفت دقایقی به زمین برود تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

این در شرایطی است که ظاهرا این بازیکن از شرایط بدنی و فنی خوبی هم برخوردار است و ممکن است کادرفنی پرسپولیس خیلی زود به او میدان بدهد. عیسی آل‌کثیر چند ماهی است که مصدوم شده و حامد پاکدل هم پیش از بازی پرسپولیس و مس از ناحیه سر و گردن مصدوم شد به بیمارستان منتقل شد. البته پاکدل خیلی زود از بیمارستان مرخص شد اما ممکن است نتواند پرسپولیس را در بازی یک شنبه شب همراهی کند.

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی