پاسخ منفی هافبک ملی‌پوش به پیشنهاد تمدید با پرسپولیس

شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگز تصور نمی کرد تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی این قدر سخت باشد. رضا درویش در حاشیه نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در جمع خبرنگاران راجع به مذاکره با بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد و اینکه گفته شد آنها شروطی برای باشگاه گذاشته‌اند، عنوان کرد: “هر کسی که سرمربی به ما اعلام کند و لازم به تمدید باشد، انجام وظیفه می‌کنیم. تاکنون هیچکس شرطی نگذاشته است.”

درویش تصور نمی کرد مهدی ترابی پس از آن ماجرای تابستان سال گذشته، سفر به قطر و سپس دیپورت شدن از این کشور باز هم شرط جدید بگذارد و طلب قدیمی و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی اش از دوران مدیریت اسبق پرسپولیس را وسط بکشد اما شاید جالب تر از شماره ۹ آخرین جواب میلاد سرلک به مدیران باشگاه پرسپولیس بوده باشد: «نه، تمدید نمی کنم! می خواهم فصل آینده خارج از کشور بازی کنم و لژیونر شوم و…»

احتمالا میلاد سرلک تصور می کند به دلیل علاقه دراگان اسکوچیچ به سبک بازی اش مسافر جام جهانی قطر خواهد شد. او این امیدواری را هم دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی کرده و توجه تیم های اروپایی یا حداقل کشورهای حاشیه خلیج فارس ( بخوانید قطر و امارات) را به خود جلب کند. بنابراین بدون چک و چانه یا شرط گذاشتن به مدیران باشگاه پیغام داده که قصد تمدید با پرسپولیس ندارد و می خواهد لژیونر شود.

این درحالیست که میلاد سرلک با بازی در پرسپولیس توانست خودش را بیشتر در فوتبال ایران مطرح کند و به واسطه درخشش در همین تیم به تیم ملی هم دعوت شد.

از آن گذشته با نظر یحیی گل محمدی پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس به میلاد سرلک رسید که در گذشته اسطوره هایی همچون علی دایی و زنده یاد همایون بهزادی در این تیم آن را پوشیده اند.

به هر روی میلاد سرلک هنوز زیر بار تمدید قراردادش با پرسپولیس نرفته است. البته شنیدیم این احتمال هم وجود دارد که شماره ۱۰ با پرسپولیس تمدید کند اما بندی در قرارداد جدید خودش بگذارد که با رسیدن پیشنهاد خارجی بتواند با پرداخت مبلغ کمی جدا شود و برود!

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی