تحلیلگر انقلابی: اوکراین مقابل روسیه به زانو در آمد، چون غربگراها این کشور را اداره می کردند

«فواد ایزدی»، کارشناس انقلابی مسائل بین الملل با اشاره به اینکه ما در جنگ تحمیلی شاهد تهاجم صدام بودیم و آن را تجربه کردیم عنوان کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب در سطحی نبود که از خود دفاع کند، صدام هم از این مسئله سوء استفاده و به ایران حمله کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه اوکراین زمانی قدرت هسته ای دنیا بود اما امروز در برابر روسیه به زانو در آمده است ادامه داد: آمریکا، انگلیس و روسیه زمانی تعهد دادند که امنیت اوکراین در هر شرایط تضمین خواهد شد و این کشور را وادار کردند که سلاح هسته ای خود را از بین ببرد و امروز مردم این کشور دچار مشکل شدند.

تحلیلگر انقلابی: اوکراین مقابل روسیه به زانو در آمد، چون غربگراها این کشور را اداره می کردند

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در دنیای امروز چاره ای نیست جز اینکه در حوزه دفاعی قدرتمند شده و از خود دفاع کنیم تاکید کرد: اینکه آمریکا از موشک های بالستیک ایران ایراد می گیرد و یا تلاش می کند مانع سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران شود، به دنبال آن است که ابتدا ایران را تضعیف کرده و سپس اوامر خود را دیکته کند.

ایزدی با اشاره به اینکه عبارت«همه گزینه ها روی میز است» هموراه از زبان آمریکایی ها شنیده شده تاکید کرد: بااین حال آمریکا هیچ گاه علیه ایران دست به اقدام نظامی نزده است زیرا توان نظامی ایران بالاست و اگر این توان دفاعی ضعیف بود نتیجه ای جز جنگ برای کشور نداشت.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه متاسفانه در این کشور غربگراهایی را داشتیم که اگر ادعاها و اظهاراتشان به سیاست اجرایی در کشور تبدیل می شد وضعیت امروز ما مشابه سایر کشورهای غرب‌زده بود: اوضاع امروز اوکراین نتیجه حضور غربگراها در سطوح بالای اداره این کشور است چرا که سیاستمداران غرب گرا سرنوشت کشورها و ملت هایشان را به سرنوشت افغانستان و اوکراین و مصر و عراق تبدیل خواهند کرد.

219

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی