ربیعی: روی اشتباهات خودمان به پرسپولیس باختیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد ربیعی پس از شکست ۳ بر یک مس مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. حق آنها برد بود و بهتر از ما بازی کردند. در بخش پرسینگ آنها بهتر از ما عمل کردند و سه گلی که خوردیم روی دو اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم قبل از اینکه گل سوم را بخوریم مسیر خودمان را می رفتیم اما دوباره با اشتباه خودمان نتوانستیم گل بزنیم. در واقع امروز روز خوب مان نبود.

وی ادامه داد: آخر مسابقه هم فکر کردم بازیکن ما اتفاق بدی برایش افتاده و زانویش آسیب دیده، اما  خدا را شکر اتفاق خاصی نبود. در صحنه گل دوم پرسپولیس بازیکن ما آسیب دیده بود، اما آنها بازی را ادامه دادند و همان توپ هم وارد دروازه شد، فکر می‌کنم می‌شد که فیر پلی کنند، اما به هرحال مشکلی نداریم و این برد را به آنها و هواداران شان تبریک می‌گویم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد ضد حمله و مشکل خط دفاعی تیمش در این مسابقه عنوان کرد: برنامه ما این نبود. شاید اگر سه راه حل داشتیم یکی از آنها همین بود که ما خیلی از دقایق پرسپولیس را از بالای زمین پرس کردیم. به هرحال آن نکته ای که اتفاق افتاد این بود که آنها به ما اجازه ندادند که از وسط زمین بازی سازی کنیم. گل مان را هم از ضد حمله زدیم، اما اینکه بگویم ما می‌خواستیم دفاع کنیم، اینطور نبود. یک جاهایی عقب نشینی اجتناب ناپذیر است، اما همانطور که گفتم زمان زیادی از بازی را از بالا پرس کردیم.

ربیعی در مورد اینکه از عملکرد دروازه بان تان در نیمه دوم ناراضی بودید، گفت: وقتی شما تحت فشار تیم حریف قرار می‌گیرید و از بالا پرس می‌شوید، باید بازی را با دروزاه بان خود از این قالب در بیاورید، اما وقتی یکی دو توپ به او رسید، بیرون زد و مالکیت عوض شد و آن لحظه به خاطر همین ناراحت بودم.

سرمربی مس عنوان کرد: در مجموع قبول دارم که امروز راندمان خط دفاعی مان خوب نبود و از سه گلی که خوردیم روی اشتباه خط دفاعی خوردیم.باید این بازی همین جا فراموش شود و برای بازی بعدی خود را مهیا کنیم. ما در شرایطی مس را به این منطقه رساندیم که باید بتوانیم تمرکز مان را حفظ کنیم و برای ۱۰ بازی آینده آماده شویم.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی