شادی گل ویژه کامیابی‌نیا در آغوش آقا کریم/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان با برتری دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. آنها بعد از اینکه گل عبدی توسط میهمان جواب داده شد، پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول، دوباره از حریف پیش افتادند.

کمال کامیابی نیا، هافبک جنگنده پرسپولیس که طی این چند وقت اخیر برای تیمش خوش درخشیده، با حضور به موقع در محوطه جریمه، با ضربه سر، روی ارسالی از سمت راست، دروازه حریف را باز و شادی گل ویژه ای را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

کمال بعد از انجام بخش اول شادی گل خود به همراه بازیکنان، به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با همه وجود به آغوش کریم باقری پرید؛ این صحنه زیبایی بود که شش واقعی در آغوش شش اورجینال را به نمایش گذاشت.

کریم باقری که دوران فوتبالش همواره شماره شش به تن می کرد و خصوصیات کامل یک بازیکن شماره شش در او نهفته بود، بعد از گل دوم پرسپولیس، بازیکنی را به آغوش کشید که بخش قابل توجهی از خصوصیات یک شماره شش واقعی در او هم دیده می شود. جنگندگی و نوع فوتبالی که برای تخریب بازی از سوی کمال انجام می شود، او را بیش از شماره یازدهی که به تن می کند به بازیکنان شماره شش شبیه کرده است.

شادی گل ویژه کامیابی‌نیا در آغوش آقا کریم/عکس

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی