پایان کار فوق ستاره پرتغالی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منچستر یونایتد در بازی خود در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد به تساوی بدون گل رسید و بدین ترتیب نتوانست در این بازی خانگی هر سه امتیاز را به دست بیاورد و متوقف شد و بدین ترتیب به نظر می رسد که شیاطین سرخ کار سختی برای کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی مقابل واتفورد عملکرد خوبی نداشت و فرصت سوزی هایی داشت که باعث ناراحتی هواداران منچستر یونایتد شد. از سویی کریستیانو رونالدو روی یک صحنه به نوعی جلوی شوت برونو فرناندز ایستاد و با جایگیری اشتباه مانع از گلزنی او شد.

رونالدو به طور کلی در سال ۲۰۲۲ عملکرد ضعیفی داشته است و این عملکرد ضعیف می تواند یک توجیه داشته باشد؛ خستگی بیش از حد فوق ستاره پرتغالی.

آمار نشان می دهد که کریستیانو رونالدو در ۱۵ روز اخیر، ۴۴۵ دقیقه بازی کرده است که با توجه به سن رونالدو و اینکه او ۳۷ سال دارد، دقایق زیادی به حساب می آید و کاملا مشخص است که رونالدو دچار خستگی شده است و این بازی کردن زیاد روی عملکرد او تاثیر گذار بوده است و دچار افت او شده است. باید دید که رانگنیک چه تدبیری برای روی فرم آوردن دوباره کریستیانو رونالدو دارد.

بیشتر بخوانید:

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی