برای من مهم است که با زور جایی نمانم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در گفتگو با تلویزیون فاینورد درباره حضورش در این تیم هلند و شهر روتردام گفت: زمانی که در نایمخن و آلکمار بازی می‌کردم، خیلی به روتردام نمی‌آمدم اما الان احساس بسیار خوبی در روتردام دارم. اینجا باشگاه و شهر بسیار خوبی است بخصوص استادیوم خوبی دارد.

وی در خصوص تماس «آرنه اسلوت» سرمربی فاینورد با او برای حضور در این تیم تاکید کرد: وقتی آرنه با من تماس گرفت، احساس بسیار خوبی داشتم که باشگاه بزرگی مثل فاینورد به من علاقه دارد. بعد از مشورت درباره باشگاه و شهر روتردام، تصمیم گرفتم پیشنهاد باشگاه‌های خارج از هلند را رد کنم و به فاینورد بیایم.

مهاجم ۲۹ ساله درباره انتقاداتی که از وی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: می دانم کیفیت‌هایی دارم که می‌توانم به تیم کمک کنم. برای من مهم است که با زور جایی نمانم.

جهانبخش همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا در ماه‌های نخست اوضاع برایش عالی پیش نمی‌رفت؟ اظهار کرد: تا حدی به این دلیل که من آماده سازی را از دست دادم و به سرعت با یک باشگاه جدید سازگار نمی‌شوم. زمانی که به آلکمار، نایمخن و برایتون هم رفتم، شرایط اول همیشه برایم سخت بود. همیشه چند ماه طول کشیده تا احساس کنم در خانه هستم.

این بازیکن ایرانی فاینورد تصریح کرد: حالا مردم را می‌شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم خودم را برای به خوبی برای نیم فصل دوم آماده کنم. به همین دلیل است که اکنون اوضاع بهتر شده است.

بیشتر بخوانید:

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی