نمایش «تطبیق» ایرانی در کره‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه تطبیق به کارگردانی مهرداد حسنی و تهیه کنندگی حسن محمدی، منتخب سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بوسان شد. سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بوسان از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ (۲۷ آوریل تا ۲ می ۲۰۲۲) در شهر بوسان برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ خود را به آکادمی اسکار معرفی می‌کند.

جشنواره معتبر بین المللی فیلم کوتاه بوسان (BISFF) از سال ۱۹۸۰ راه‌اندازی و با معرفی فیلم‌های کوتاه متفاوت به سراسر جهان، به‌عنوان قطب فیلم‌های کوتاه آسیای شرقی شناخته شده است. هدف این جشنواره کشف و معرفی فیلم‌های کوتاه متمایز به همه جهان است. جشنواره بوسان مورد تایید آکادمی‌های معتبر فیلم جهان از جمله اسکار، بفتا، گویا و آکادمی سینما و تلویزیون کانادا است. امسال ۲ هزار و ۵۴۸ فیلم از ۱۱۱ کشور در بخش بین‌الملل این جشنواره ثبت نام کردند که فیلم کوتاه تطبیق تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد معتبر جهانی است.

در خلاصه داستان تطبیق آمده است: شاهرخ کودکی است که تلاش می‌کند خودش را با حقیقت درونش تطبیق دهد. در این فیلم کوتاه معید آسوده، منصور نصیری، فاطمه مرادی، حسن خوشحالت، مریم گلدوز، جمشید بهادری، سیدکاظم حسینی و سیدمحمد رضا حسینی ایفای نقش دارند.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی