وضعیت دردناک بازیگر فیلم خاطره‌ساز بهرام بیضایی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه چهارشنبه، چهارم اسفند، با عدنان عفراویان دیدار کرد. 

او در این دیدار با اشاره به نقش‌آفرینی خاطره‌انگیز این هنرمند خوزستانی در فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» به نویسندگی و کارگردانی بهرام بیضایی، گفت: «هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی کشور هستند و باید منزلت و جایگاه‌شان پاس داشته شود. آقای عفراویان نیز یکی از همین سرمایه‌های ارزشمند سینمایی استان است.»

جوروند ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این هنرمند اظهار کرد: «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.»

          بیشتر بخوانید: 

         دکه بازیگر فیلم بیضایی در اهواز

همچنین در این دیدار، سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان، جویای وضعیت معیشتی او شد و قول مساعد برای رسیدگی به درخواست‌های بازیگر نقش باشو را داد.

عفراویان در این دیدار ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در فیلم «باشو غریبه کوچک»، از مشکلات معیشتی گفت و ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: «حمایت وزیر ارشاد و صندوق اعتباری هنر در این شرایط برایم بسیار ارزشمند است.» 

در این دیدار، لوح تقدیر و هدیه‌ای نقدی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر و خصوصاً برای نقش‌آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران به او اهدا شد. ناصر چنانی، معاونت هنری و سینمایی و سیدامین سپهریان، رئیس اداری سینمایی و نماینده صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

«باشو، غریبه‌ کوچک» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهرام بیضایی، ساخته سال ۱۳۶۴ بود که پس از چند سال توقیف، نخستین بار در ۲۳ بهمن ۱۳۶۸ به نمایش عمومی درآمد. 

وضعیت دردناک بازیگر فیلم خاطره‌ساز بهرام بیضایی/ عکس

۵۷۲۵۹

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی