انعقاد قرارداد ساخت کمپرسورهای جمع آوری گازهای پالایشگاهی توسط متخصصان ایرانی

انعقاد قرارداد ساخت کمپرسورهای جمع آوری گازهای پالایشگاهی توسط متخصصان ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،با حضور مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند قرارداد ساخت ١٢ عدد کمپرسور جهت جمع آوری گازهای مشعل پالایشگاه بیدبلند بین شرکت پتروسازه مبین و هتکو (شرکت کمپرسورسازی هوا افزار تهران) منعقد شد.

طی این قرارداد که برای اولین بار توسط یک شرکت داخلی خصوصی منعقد شده شرکت هتکو متعهد شد در مدت ١٢ ماه تعداد ١٢ عدد کمپرسور جمع آوری گازهای پالایشگاهی را که جز مهمترین تجهیزات صنایع نفتی است تولید و برای استفاده در پالایشگاه بیدبلند به شرکت پتروسازه مبین تحویل دهد.

مدیر عامل شرکت پتروسازه مبین با تاکید بر اینکه همیشه سیاست این شرکت توزیع پروژه‌های تولید تجهیزات نفتی بین شرکت‌های بخش خصوصی بوده است، قرارداد امروز را گام بلندی در صنعت نفت دانست و افزود: بسیاری از کارهایی که در دهه ٨٠ تماماً توسط شرکت‌های خارجی انجام میشد و بخش ایرانی هیچ سهمی از این بازار نداشت امروز به همت تولید کنندگان و صنعتگران داخلی در کشور ساخته می‌شود.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه شرکت هتکو توان انجام این پروژه در تاریخ مقرر را دارد افزود: امروز می‌بینیم رشد و پیشرفت در صنعت نفت با سرعت بسیار زیادی در حال انجام است.

مجید صدری رییس هیات مدیره شرکت کمپرسورسازی هوا افزار تهران نیز امضا قرارداد تولید کمپرسورهای جمع آوری گازهای پالایشگاه بیدبلند که برای اولین بار توسط متخصصان داخلی در شرکت‌های خصوصی انجام خواهد شد را نشانه همت و پشتکار متخصصین این مجموعه دانست و ضمن قدردانی از اعتماد شرکت کارفرما، این نوع قراردادها را زمینه‌ای جدی برای بومی سازی بیشتر صنعت نفت دانست.

همچنین امین نژاد مدیرعامل بیدبلند ضمن حمایت مجدد از تولیدات داخلی، خواستار انجام تعهدات طرفین در زمان مقرر شد.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی